Oki, jeg har en liten "knekk" på siliconslangen som går fra Lurtfilteret til turbo. (Skiftet ut det orginale røret med siliconslange hele veien)
Kansje det kan ha noe med høy co å gjøre? Den er jo ikke knekt slik at det ikke kommer noe luft igjennom, men man ser tydelig en knekk der. Luftfilteret skulla vært bytta for ei stund siden.
Men da dukker jo det første problemet opp
De selger jo ikke slike filter her i byen, bortsett fra bilextra / biltema etc. Men de er vel ikke bra?
Og, når man stiller tenning på 3s-gte, var det ikke noen punkter i diagniseboksen som skulla kortsluttes? (evt hvilke) også 10 grader fortenning?
Kansje det kan ha noe med høy co å gjøre? Den er jo ikke knekt slik at det ikke kommer noe luft igjennom, men man ser tydelig en knekk der. Luftfilteret skulla vært bytta for ei stund siden.
Men da dukker jo det første problemet opp

Og, når man stiller tenning på 3s-gte, var det ikke noen punkter i diagniseboksen som skulla kortsluttes? (evt hvilke) også 10 grader fortenning?
JDM Toyota Mr2 Turbo 92
Astra 17 Tdi stv
X- Toyota Mr2 AW11 87
X- Toyota Mr2 GTI 90
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 86
En hel masse Tysker ræl
Astra 17 Tdi stv
X- Toyota Mr2 AW11 87
X- Toyota Mr2 GTI 90
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 GTI 91
X- Toyota Mr2 86
En hel masse Tysker ræl