nlight skrev:Kjøpte 360 kun for dette spillet:Paaaaha, tenkte meg du måtte vere ett TS medlem
gametag: joholthe
EXS skrev:Bumper denne,gamertagen min er: SuaveMule
sleng ut gametag visst noen er klare for og kjøre litt en kveld
GT:xexsx
kjører timeattack, drift, møljekjøring,drag eller hva det måtte være
har også begynt og få taket på setups så visst noen trenger setup til drift eller grip så er det bare og skrike ut
Mr_Storbrua skrev:Tenkte jeg skulle få prøvd meg på forza 3 etterhvert.. Har ikke fått igang xbox'n enda.. Men kommer nok til og spøøre om litt drifteoppsett daskal med driftoppsett a? :p
trd2000gt skrev:Mr_Storbrua skrev:Tenkte jeg skulle få prøvd meg på forza 3 etterhvert.. Har ikke fått igang xbox'n enda.. Men kommer nok til og spøøre om litt drifteoppsett daskal med driftoppsett a? :p
masse power og racing dekk/fjører, så bare slår du av traction control og stability control! holder i massevis
Mr_Storbrua skrev:har mange hundre timer spilletid på forza og min erfaring tilsier at det er STOR forskjell på stock setup og et skikkelig drift setuptrd2000gt skrev:Mr_Storbrua skrev:Tenkte jeg skulle få prøvd meg på forza 3 etterhvert.. Har ikke fått igang xbox'n enda.. Men kommer nok til og spøøre om litt drifteoppsett daskal med driftoppsett a? :p
masse power og racing dekk/fjører, så bare slår du av traction control og stability control! holder i massevis
Vet ikke enda.. Har ikke prøvd forza3 enda. Men er vel en fordel med ett skikkelig oppsett, regner med bilen blir lettere og kontrollere da..