TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forza Motorsport 3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #341585  av ErikG

Seff. Finnes vell ikke ett spill nå uten mk4. Mk3 og Mk2 er også med
 #341591  av Toyota-rav4-2002

Er supra, mr2 og celica i flere varianter, er godt utvalg i biler der :).
 #344957  av inzane2012

nlight skrev:Kjøpte 360 kun for dette spillet:P
gametag: joholthe
aaaaha, tenkte meg du måtte vere ett TS medlem ;) hehe
 #383739  av EXS

Bumper denne,

sleng ut gametag visst noen er klare for og kjøre litt en kveld

GT:xexsx

kjører timeattack, drift, møljekjøring,drag eller hva det måtte være

har også begynt og få taket på setups så visst noen trenger setup til drift eller grip så er det bare og skrike ut
 #383793  av trd2000gt

EXS skrev:Bumper denne,

sleng ut gametag visst noen er klare for og kjøre litt en kveld

GT:xexsx

kjører timeattack, drift, møljekjøring,drag eller hva det måtte være

har også begynt og få taket på setups så visst noen trenger setup til drift eller grip så er det bare og skrike ut
gamertagen min er: SuaveMule
ja navnet er teit og veitafaen hva det betyr, trykka på en av de dumme forslaga når jeg lagde meg account første gang :lol:
 #383880  av Mr_Storbrua

Tenkte jeg skulle få prøvd meg på forza 3 etterhvert.. Har ikke fått igang xbox'n enda.. Men kommer nok til og spøøre om litt drifteoppsett da :)
 #384207  av trd2000gt

Mr_Storbrua skrev:Tenkte jeg skulle få prøvd meg på forza 3 etterhvert.. Har ikke fått igang xbox'n enda.. Men kommer nok til og spøøre om litt drifteoppsett da :)
skal med driftoppsett a? :p
masse power og racing dekk/fjører, så bare slår du av traction control og stability control! holder i massevis :D
 #384209  av Mr_Storbrua

trd2000gt skrev:
Mr_Storbrua skrev:Tenkte jeg skulle få prøvd meg på forza 3 etterhvert.. Har ikke fått igang xbox'n enda.. Men kommer nok til og spøøre om litt drifteoppsett da :)
masse power og racing dekk/fjører, så bare slår du av traction control og stability control! holder i massevis :D

Vet ikke enda.. Har ikke prøvd forza3 enda. Men er vel en fordel med ett skikkelig oppsett, regner med bilen blir lettere og kontrollere da..
 #384213  av EXS

Mr_Storbrua skrev:
trd2000gt skrev:

Vet ikke enda.. Har ikke prøvd forza3 enda. Men er vel en fordel med ett skikkelig oppsett, regner med bilen blir lettere og kontrollere da..
har mange hundre timer spilletid på forza og min erfaring tilsier at det er STOR forskjell på stock setup og et skikkelig drift setup