TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #385535  av mr292

tull:
Ifølge en ny transportplan fra EU, som ser på spesielt transport i byene, skal antallet bensinbiler i europeiske byer halveres innen 2030. 20 år etter det skal det ikke lenger være noen bensinbiler å se, melder Borsen.dk.
noen her inne kommer nok til å ha bensinbilene sine på livstid. Audun F her inne kommer i hvertfall ikke til å selge mr2'n sin med det første tenker jeg.
 #385561  av jacquelin

Ad92: Hehe! Oj kan han virkelig det? *plystre på Predator* Han kan jo beskytte meg mot farlige folk selv om han er gift da. :)

Drafter: :lol: Kommentaren bare lå i luften, en eller annen hadde heeelt sikkert skrevet den uansett. :) Men oki, jeg vet nok ikke hva som skjer ved Akerselven. :p Er ikke kjent med alle Oslofenomenenenene, der jeg bor må jeg sjekke i vinduet når det kommer biler forbi. :p

Mr292: Jeg kommer -aldri- til å ha hverken elbil eller hybridbil. Fatter ikke hvorfor vi vanlige folk skal lide for det hysteriet, mens de som styrer kan kjøre privatflyene sine til miljøkonferanse ( nei jeg er ikke over den saken enda.... ).
 #385565  av predator

ad92 skrev:
jacquelin skrev:Å? Kanskje jeg har jeg hørt feil da. Så de var stengt en gang også skjønner du. Men jeg aner ikke. :) Haha mhm.... Jeg hadde egentlig fått intrykk av at du var litt puslete. :) Men jeg har tatt feil før jeg!
hørte jeg noen si OH SNAP :lol: som en av de få kvinnfolkene her på forumet kan jo du bare velge å vrake! facebook er en god ide

(psst! "predator" er karatelærer og trener vekter 10 ganger i uken å kunne kvelt en bjørn mellom fingrene) true story, synd han er gift, hadde kastet meg over han vist ikke
Din gale sunnmøring :lol:
 #385664  av lexusmann

mr2storbrua skrev:Da har jeg handla meg ny vinterbil :D
Bilder!! :D
 #385680  av Drafter

Æsj jeg blir provosert av noen skrothandlere noen ganger..
Fant ut at dem hadde en Rød 91 mr2 gti stående, som jeg skulle ta noe deler fra..
Også hadde dem kondemnert bilen.. sto jo en del snacks på den..
Skjønner ikke hvorfor dem ikke kan legge de ut på finn eller slikt?
Er jo MANGE som er intr. i skrot og rep objekter :roll:
 #385681  av mr2storbrua

ArildM skrev:Grattis ;) Den i signaturen din eller?
Takk :) NÃ¥ er signaturen oppdatert :wink:
Skal prøve å få tatt noen bilder i morra, kan komme med en liten teaser fra salgsannonsen (var få og dårlige bilder der):
LandCruiser.jpg
LandCruiser.jpg (27.22 kiB) Vist 834 ganger
Litt som må gjøres for å få skilt på den da, men har god tid på meg. Tenkte å vente til etter 1.juli for å slippe med halv årsavgift uansett.
 #385685  av ArildM

Ooo, sånn en har jeg tilbrakt mange timer i. Stopper ikke for så mye disse nei ;) Kan bli litt kort akselavstand slik at de får sladd litt lett, men ellers er det jo prima vinterbil :D
 #385687  av mr2storbrua

Håper det ja. Funka forsåvidt fint med carinaen også, men ble litt lei av å bli sittende fast på flatmark i tunet hjemme :roll: Måtte ut å sku noen ganger, men er vel to forholdsvis ekstreme vintre jeg har hatt denne bilen ...
Har alltid likt disse Landcruiserne, og når jeg fant en i rette prisklassen med null rust på ramme og forholdsvis lite rust ellers, så var det egentlig bare å slå til. Greit med trekkbil også, denne har mulighet til å dra henger på ca 1700 kg, og egenvekten på bilen er noen få kilo mer enn tillatt hengervekt. Da har jeg så vidt jeg har forstått lov til å dra bilen min på henger etter denne bilen så sant tillatt totalvekt på hengeren ikke overgår det som står i vognkortet på bilen uten å ha BE?
  • 1
  • 700
  • 701
  • 702
  • 703
  • 704
  • 1174