hehe, ikke umulig
har ikke så god peiling på aerodynamikk, så jeg burde vel kanskje bare holdt kjeft så jeg ikke forvirra stakkars gutten noe mer
hehe


Fortune Favors The Brave
blir ikke det litt feil? vist lufta under bilen presser fronten opp, så vil vel presset på hjulene minkeja de er det jeg mener, mindre press på dekka desto lettere vil vel bilen føles på styringa ved vanlig motorveikjøring?
Zepticon skrev:Det lille jeg veit om areodynamik er at man ikke kan vite noe som hellst uten å regne på det i timesvis eller måle det i en vinntunellen måte man kan teste er rett og slett bensinforbruk over lengere avstander, målet mitt her er ikke og få noe marktrykk eller lignende, kun mindre drag/motstand... og det er vel logisk nok at (så lenge forholdene er like) mindre bensinforbuk = mindre drag![]()
Strømmingsteknikk over legmer er ikke intuitivt i det hele tatt.
EXS skrev:da sviver motoren som en klokke etter jeg bygde nok et innsugsrør med riktig dim, så da gjenstår bare noe småplukk på ørkenplata så er bilen på veien igjengodt å høre
john_e skrev:Herlig med sånne dager!jepp:)
Spørs om det er andre ting som vil gi seg om du fjerner sperra da