Supramk3turbo skrev:Ja, tror det blir bra altsåbare husk at mattsort er et H****te og holde pentLeker med tanken om en matt svart supra mk3 da
Tror det hadde blitt barskt.. he he

Supramk3turbo skrev:Ja, tror det blir bra altsåbare husk at mattsort er et H****te og holde pentLeker med tanken om en matt svart supra mk3 da
tomrnk skrev:Supramk3turbo skrev:Ja, tror det blir bra altsåEt av de bedre carbon pansrene jeg har sett værtfallLeker med tanken om en matt svart supra mk3 da
tenkte faktisk på å lakkere min mattsvart før motoren skar seg, men da jeg så din ombestemte jeg meg
Synes mk3'n passer godt med denne fargen
ErikG skrev:La bilen være orginale fargen, hva skal Susanne ellers polere? Kan ikke polere matt bil, og matt svart er "so last year";)Ja, for det blir jo jeg som må gjøre det! Prøvde å få han til å legge voks på bilen i fjor sommer..han tok vingen og litt av panseret, så gadd han ikke mer! Tror ikke han så på poleringsmaskinen engang :-p
Andrepedersen skrev:Hadde holdt karbonpanseret san, trur det blir styggere om du lakker det i bilens farge. Få på lakk på fangeren,og du har et mye bedre stuk
Giske skrev:ErikG skrev:La bilen være orginale fargen, hva skal Susanne ellers polere? Kan ikke polere matt bil, og matt svart er "so last year";)Ja, for det blir jo jeg som må gjøre det! Prøvde å få han til å legge voks på bilen i fjor sommer..han tok vingen og litt av panseret, så gadd han ikke mer! Tror ikke han så på poleringsmaskinen engang :-p
Nå venter vi bare på bedre vær
Supramk3turbo skrev:Ja, da var det tid for litt montering og tilpassing av panser og neseFrontfangeren er lik som tidligere
Jeg syntes det ser bra ut.. .ikke noe problem med panseret, må tilpasse litt på nesa for å få den til å passe ordentlig, men ser ikke så værst ut
Hva syntes dere??
AE86 Drifter skrev:Takk for der PetterSupramk3turbo skrev:Ja, da var det tid for litt montering og tilpassing av panser og neseFrontfangeren er lik som tidligere
Jeg syntes det ser bra ut.. .ikke noe problem med panseret, må tilpasse litt på nesa for å få den til å passe ordentlig, men ser ikke så værst ut
Hva syntes dere??
Ubeskrivelig RÃ…TT!!!(misunelig)
Supramk3turbo skrev:Ooo YeaAE86 Drifter skrev:Takk for der PetterSupramk3turbo skrev:Ja, da var det tid for litt montering og tilpassing av panser og neseFrontfangeren er lik som tidligere
Hva syntes dere??
Ubeskrivelig RÃ…TT!!!(misunelig)
Hyggelig å høre du fortsatt liker bilen.. he he