TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Re: Litt stort Supra mk3 prosjekt (SELGES)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #386028  av EXS

Supramk3turbo skrev:Ja, tror det blir bra altså :D Leker med tanken om en matt svart supra mk3 da :D Tror det hadde blitt barskt.. he he 8)
bare husk at mattsort er et H****te og holde pent ;)
 #386029  av ErikG

La bilen være orginale fargen, hva skal Susanne ellers polere? Kan ikke polere matt bil, og matt svart er "so last year";)
 #386044  av Supramk3turbo

Takk takk alle sammen... jada, den forblir nok sølvgrå... he he :D Susanne kan polere sin egen bil :D
Sist redigert av Supramk3turbo den 03 apr 2011 22:00, redigert 1 gang totalt.
 #386045  av Supramk3turbo

tomrnk skrev:
Supramk3turbo skrev:Ja, tror det blir bra altså :D Leker med tanken om en matt svart supra mk3 da :D Tror det hadde blitt barskt.. he he 8)
Et av de bedre carbon pansrene jeg har sett værtfall :D tenkte faktisk på å lakkere min mattsvart før motoren skar seg, men da jeg så din ombestemte jeg meg :shock: Synes mk3'n passer godt med denne fargen :D

Takk for det :) Ja, blir utrolig spennende å se hvordan panseret blir med farge på :D
 #386061  av Giske

ErikG skrev:La bilen være orginale fargen, hva skal Susanne ellers polere? Kan ikke polere matt bil, og matt svart er "so last year";)
Ja, for det blir jo jeg som må gjøre det! Prøvde å få han til å legge voks på bilen i fjor sommer..han tok vingen og litt av panseret, så gadd han ikke mer! Tror ikke han så på poleringsmaskinen engang :-p

Nå venter vi bare på bedre vær :-D
 #386085  av Andrepedersen

Hadde holdt karbonpanseret san, trur det blir styggere om du lakker det i bilens farge. Få på lakk på fangeren,og du har et mye bedre stuk :)
 #386087  av Supramk3turbo

Andrepedersen skrev:Hadde holdt karbonpanseret san, trur det blir styggere om du lakker det i bilens farge. Få på lakk på fangeren,og du har et mye bedre stuk :)

He he... Ja, da får vi bare vente å se hvordan det blir :D
 #386088  av Supramk3turbo

Giske skrev:
ErikG skrev:La bilen være orginale fargen, hva skal Susanne ellers polere? Kan ikke polere matt bil, og matt svart er "so last year";)
Ja, for det blir jo jeg som må gjøre det! Prøvde å få han til å legge voks på bilen i fjor sommer..han tok vingen og litt av panseret, så gadd han ikke mer! Tror ikke han så på poleringsmaskinen engang :-p

Nå venter vi bare på bedre vær :-D

Men, jeg hadde ikke tid... Jeg var online med stian :lol:
 #386151  av AE86 Drifter

Supramk3turbo skrev:Ja, da var det tid for litt montering og tilpassing av panser og nese :) Frontfangeren er lik som tidligere :D Jeg syntes det ser bra ut.. .ikke noe problem med panseret, må tilpasse litt på nesa for å få den til å passe ordentlig, men ser ikke så værst ut :D

Hva syntes dere??

Ubeskrivelig RÃ…TT!!! :twisted: (misunelig) :wink:
 #386157  av Supramk3turbo

AE86 Drifter skrev:
Supramk3turbo skrev:Ja, da var det tid for litt montering og tilpassing av panser og nese :) Frontfangeren er lik som tidligere :D Jeg syntes det ser bra ut.. .ikke noe problem med panseret, må tilpasse litt på nesa for å få den til å passe ordentlig, men ser ikke så værst ut :D

Hva syntes dere??

Takk for der Petter :D Hyggelig å høre du fortsatt liker bilen.. he he :D
 #386175  av AE86 Drifter

Supramk3turbo skrev:
AE86 Drifter skrev:

Hva syntes dere??

Takk for der Petter :D Hyggelig å høre du fortsatt liker bilen.. he he :D
Ooo Yea 8) Den bilen blir bare bedre og bedre..........., og det pansertet var ikke feil og få på :twisted:
 #386223  av Supramk3turbo

He he... :D
 #386653  av KK-ma70

Har lekt med tanken om mattsvart supra selv :) Kansje med en matt orange kant helt nederst. Noe i samme tråd som Bugatti Veyron super sport, med sorte felger med orange kant. Men blir alltid i tvil om det kansje blir litt mye... Vanskelig å bestemme farge. Tenkte lenge på hvit perlemor, men der kom Supratt meg i forkjøpet med sin CelicaSupra MK2. Men lommeboka strekker liksom aldri til for å få satt ting i bevegelse. Har jo fortsatt Bomex kittet liggende å samle støv :(
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 62