Leker litt med tanken på å bygge opp nytt instrumentpanel.
Har jo ekstern turbotrykkmåler, så den orginale måleren over fuel\watertemp står jo bare i bunn hele tiden.
Så lurte jeg på om GTI speedometeret, som sikkert har batterimåler der i stedenfor kan byttes helt uten videre, eventuelt hvor mye som må kobles om for å få dette til å virke? GT4 speedometeret går jo til 260 km\t, gjør GTI'en sitt det?
Hvis dette lar seg gjøre, er planen å bygge opp et nytt fancy et, med plasmaskiver og kansje litt lett soting på dekselet for å få det mest mulig likt nye turbotrykksmåleren:
Har jo ekstern turbotrykkmåler, så den orginale måleren over fuel\watertemp står jo bare i bunn hele tiden.
Så lurte jeg på om GTI speedometeret, som sikkert har batterimåler der i stedenfor kan byttes helt uten videre, eventuelt hvor mye som må kobles om for å få dette til å virke? GT4 speedometeret går jo til 260 km\t, gjør GTI'en sitt det?
Hvis dette lar seg gjøre, er planen å bygge opp et nytt fancy et, med plasmaskiver og kansje litt lett soting på dekselet for å få det mest mulig likt nye turbotrykksmåleren:
Vedlegg
IMAG0333.jpg (219.65 kiB) Vist 1102 ganger
IMAG0332.jpg (241.22 kiB) Vist 1102 ganger
"skal du frem i flokken, skal det stå 3S-GTE på blokken
skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium
skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium