Hehe.. ja, du sier noe.. billigere blir det nok. Og "bare" 220 hk som jeg skal godkjenne. Men turboen er god for 350 hk.
Denne har 275 hk:
[youtube][/youtube]
Men om man får TUV-kontakten og kjøre utenom SSPerformance og kanskje spare 20.000,-...
Som sagt vet jeg ikke hva som er inkl i de 68.000,-.
Spørsmålet er jo også om hvor mye en godkjent MK1 med 220 hk turbo er verdt også.. sånn rent penge-messig... Ikke at jeg kommer til å selge men..
Og siden 145 hk er hva BT godkjenner uten TUV-test, så er man jo egentlig like langt..
Denne har 275 hk:
[youtube][/youtube]
Men om man får TUV-kontakten og kjøre utenom SSPerformance og kanskje spare 20.000,-...
Som sagt vet jeg ikke hva som er inkl i de 68.000,-.
Spørsmålet er jo også om hvor mye en godkjent MK1 med 220 hk turbo er verdt også.. sånn rent penge-messig... Ikke at jeg kommer til å selge men..
Og siden 145 hk er hva BT godkjenner uten TUV-test, så er man jo egentlig like langt..
67 Kadett Coupe - 72 Ascona A - 72 Mercedes 220 - 76 Escort RS 1600 - 84 Peugeot 205 GTI - 86 Peugeot 205 GTI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2
86 Citroen CX 25D - 90 Citroen CX 25TRD - 96 Escort - 99 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2 - 2006 VW Passat TDI - 86 Toyota MR2