Ble ikke noe start, han hadde glemt igjen kabelen mellom pc og sprut i en annen bil så fikk ikke koblet opp. Men jeg har nå kjøpt meg kabel selv så har prøvd litt på egenhånd. Ikke fått fyra enda på to forskjellige map han har sendt meg. Lurer på om problemet ligger i triggeren på kammen. Vi bruker orginal fordeler som trigger der så usikker på om det funker. Får opp på pcn at det ihvertfall registreres noe der, men er ikke sikker på om det er satt opp riktig eller om man får riktig trigger signal. Får ikke gnist annet enn i det punktet der jeg slutter å dra på starteren, da kommer det en gnist. Håpet om å rekke Dokka kjøringen har røket, så nå håper jeg egentlig bare at alt er klart og testet før gatebil Vålerbanen.
Har ellers gjort litt med bilen siden sist. Har lagt eksosbandasje på hele eksosen, begynt på holder for alle målerne og ellers tatt en liten vask av bilen da det var helt klart på tide.... Får montere tilbake coilovere og sommerhjul i morra tenker jeg og se om jeg kansje blir noe klokere på dette sprutet....
Noen som har noen detaljinfo på fordeleren på 4e motorene?
Litt bilder fra i dag, mob så dårlig kvalitet. Får se om jeg tar noen skikkelige i morra..

Har ellers gjort litt med bilen siden sist. Har lagt eksosbandasje på hele eksosen, begynt på holder for alle målerne og ellers tatt en liten vask av bilen da det var helt klart på tide.... Får montere tilbake coilovere og sommerhjul i morra tenker jeg og se om jeg kansje blir noe klokere på dette sprutet....
Noen som har noen detaljinfo på fordeleren på 4e motorene?
Litt bilder fra i dag, mob så dårlig kvalitet. Får se om jeg tar noen skikkelige i morra..

Erik
12 GT86
99 Starlet
x 12 Avensis
x 09 Avensis
x 90 Celica gt4
12 GT86
99 Starlet
x 12 Avensis
x 09 Avensis
x 90 Celica gt4