Må få til det vettu!
Er bare å ture innom.

Scotty skrev:Må få til det vettu!skal sikkert innom der med jobben en gang i fremtiden, nye rudskogen trenger jo skikkelig lysvarslingssystem vettuEr bare å ture innom.
Julebrus skrev:Da håper jeg du aldri møter på lange sykkelteamhavna bak et sykkelritt på tirsdag.. men jeg kjørte traktor med ti tonn grus i hengeren... jeg kom IKKE forbi...lå bak dem i en strekning på 8km brukte bare en time mer enn jeg pleier.. var nede i 12km/t i motbakker.. å da har ikke traktoren nok krefter til å komme forbi.... Som sykler 2-3 i bredden og som er like lange som 10 trailere. UMULIG Å KOMME FORBI
2r-e-rik skrev:Har havna bak et ritt helt fra Holmestrand og helt til Sande en gang. Det er 70 på strekka, og jeg kørte i 10/20 eller noe hele veien. Du kommer heller ikke forbi på lange sletter uten å bryte fartsgrensen med 40 km kanskje. Så man blir liggene bak demJulebrus skrev:Da håper jeg du aldri møter på lange sykkelteamhavna bak et sykkelritt på tirsdag.. men jeg kjørte traktor med ti tonn grus i hengeren... jeg kom IKKE forbi...lå bak dem i en strekning på 8km brukte bare en time mer enn jeg pleier.. var nede i 12km/t i motbakker.. å da har ikke traktoren nok krefter til å komme forbi.... Som sykler 2-3 i bredden og som er like lange som 10 trailere. UMULIG Å KOMME FORBI