TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Første eller andre revisjon?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#38670  av CelicaTurbo

je, senteret mitt var tykt og fyldig men jeg syntes nå allikevel at det der så stort ut, sikkert pga at det er snudd på bildet :) Den fysiske diameteren på de to forskjellige rattene er vel lik?

#38674  av chris

CelicaTurbo skrev:je, senteret mitt var tykt og fyldig men jeg syntes nå allikevel at det der så stort ut, sikkert pga at det er snudd på bildet :) Den fysiske diameteren på de to forskjellige rattene er vel lik?
Ja, jeg tenkte på størrelsen på den greia i midten såklart. Diameteren mener jeg er lik enten man har pose eller ikke montert :)

#38901  av MR2turbo

Det er som det blir sagt helt sikkert en 2.rev, men at den er så veldig mye bedre understell på den er jeg litt uenig i...
Har etterhvert kjørt de fleste modellene av mr2, og 2.rev'en er mye "snillere" å kjøre.. syns den virker litt mindre aggresiv..
Men jeg liker så godt å kjøre med rev.1 understellet at jeg ville ikke byttet.. :wink:

#38941  av chris

MR2turbo skrev:Det er som det blir sagt helt sikkert en 2.rev, men at den er så veldig mye bedre understell på den er jeg litt uenig i...
Har etterhvert kjørt de fleste modellene av mr2, og 2.rev'en er mye "snillere" å kjøre.. syns den virker litt mindre aggresiv..
Men jeg liker så godt å kjøre med rev.1 understellet at jeg ville ikke byttet.. :wink:
Det som sies, er at 2.gen er mye mer forutsigbar, du får ikke så plutselig den snurringa rundt din egen akse ;)

#38989  av jan-erik

MR2turbo skrev:Det er som det blir sagt helt sikkert en 2.rev, men at den er så veldig mye bedre understell på den er jeg litt uenig i...
Nå som du har lært etter Våler ja :-) :-)

Sorry Markus, men kunne ikke la anledningen gå i fra meg :-)

#39029  av MR2turbo

jan-erik skrev:
Nå som du har lært etter Våler ja :-) :-)

Sorry Markus, men kunne ikke la anledningen gå i fra meg :-)
:lol: hmmm og jeg som hadde glemt det.. hehe, neida man lærer av sine feil.. ;)

#39048  av eivstei

Jaja! Takk for svara! No har eg iallefall vore og kjøpt den. Har nok gjort eit kupp der! Bilen var veldig strøken-om ein ser bort fra matt lakk og ei knekt antenne! Kun 2 tidlegare eigara, begge langt opp i årene! Idag må eg ut og bearbeide lakken. Må snart kjøpe nye felger og. Min første Mr2, og strur eg blei knytta til den med det samme eg satt meg inni den... ..Og så er det ein fryd å ta forbikjøringer... ;)