men det var i wales, og å sammenligne wales med London blir litt som å sammenligne new york plaza med kautokeino vandrehjem 

Fortune Favors The Brave
inzane2012 skrev:http://www.frp.no/-+Fjern+NRK-lisensen.d25-TxdnS1s.ipsbare gamlinger som ser på nrk uansett ..
NRK kan brenne i helvette! hadde ikkje brydd meg det fnugg om noen hadde tatt livet av hele gjengen...
blir bare mer og mer frista til å stemme FRP til mer eg hører om NRK... hadde det ikke vert for at FRP har så mye anna gale for seg, så hadde det blitt FRP for lenge siden...
Julebrus skrev:FRP= Høyere Fartsgrenser, Bedere biler, mindre skatt, ingen NRK lisens å hardere innvandring. Kan det bli bedereJa og alt du nevte i første tråd er bare første steget til INFLUASJON.......![]()
Er så lei regjeringen som snakker dritt om FRP, så stjeler dem idene til FRP uken etter på.
Jens & co er for folk som er late og som er redde for å miste trygden, som vi andre må betale.
Det minner meg om Donald og Feter Anton. Donald må jobbe for det han vil ha, mens Anton får alt han vil ha rett i hendene
Hadde Frp vunnet måtte alle disse latingene vekk fra Facebook og begynt å gjøre noe. Noe som irriterer dem, og får meg i glad humør
Toyota-mr2 skrev:Jeg og frua var å henta nytt familie medlem i gårsøt
EXS skrev:fintakk for deter det en sjeferhund mix?
Drafter skrev:takk takkToyota-mr2 skrev:Jeg og frua var å henta nytt familie medlem i gårsøt![]()