TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #390483  av inzane2012

http://www.frp.no/-+Fjern+NRK-lisensen.d25-TxdnS1s.ips

NRK kan brenne i helvette! hadde ikkje brydd meg det fnugg om noen hadde tatt livet av hele gjengen...

blir bare mer og mer frista til å stemme FRP til mer eg hører om NRK... hadde det ikke vert for at FRP har så mye anna gale for seg, så hadde det blitt FRP for lenge siden...
 #390484  av Drafter

inzane2012 skrev:http://www.frp.no/-+Fjern+NRK-lisensen.d25-TxdnS1s.ips

NRK kan brenne i helvette! hadde ikkje brydd meg det fnugg om noen hadde tatt livet av hele gjengen...

blir bare mer og mer frista til å stemme FRP til mer eg hører om NRK... hadde det ikke vert for at FRP har så mye anna gale for seg, så hadde det blitt FRP for lenge siden...
bare gamlinger som ser på nrk uansett ..
 #390487  av Julebrus

FRP= Høyere Fartsgrenser, Bedere biler, mindre skatt, ingen NRK lisens å hardere innvandring. Kan det bli bedere :?:
Er så lei regjeringen som snakker dritt om FRP, så stjeler dem idene til FRP uken etter på.
Jens & co er for folk som er late og som er redde for å miste trygden, som vi andre må betale.
Det minner meg om Donald og Feter Anton. Donald må jobbe for det han vil ha, mens Anton får alt han vil ha rett i hendene :twisted:
Hadde Frp vunnet måtte alle disse latingene vekk fra Facebook og begynt å gjøre noe. Noe som irriterer dem, og får meg i glad humør :mrgreen:
 #390488  av Drafter

Julebrus skrev:FRP= Høyere Fartsgrenser, Bedere biler, mindre skatt, ingen NRK lisens å hardere innvandring. Kan det bli bedere :?:
Er så lei regjeringen som snakker dritt om FRP, så stjeler dem idene til FRP uken etter på.
Jens & co er for folk som er late og som er redde for å miste trygden, som vi andre må betale.
Det minner meg om Donald og Feter Anton. Donald må jobbe for det han vil ha, mens Anton får alt han vil ha rett i hendene :twisted:
Hadde Frp vunnet måtte alle disse latingene vekk fra Facebook og begynt å gjøre noe. Noe som irriterer dem, og får meg i glad humør :mrgreen:
Ja og alt du nevte i første tråd er bare første steget til INFLUASJON.......
+FRP har sagt mye dumt de siste og da, så skal vel egentlig ikke si så mye

Bedre biler og høyere fartsgrenser? Kan du utype det litt? Høyere fartgrenser blir det jo enda farligere på veiene, ikke nok med 70år gamle gudrun eller fru andersen som turer rundt i sin egen verden i sin røde yaris..
"Sikrere" bil, tenker du på mer elektronikk slik at førerern har mindre fokus på kjøringa, da han tror han kan stole på all elektronikken?
Hva når vinteren kommer i norge og all den leamikken begynner å bli noen år gammel?

Men sant som du sier, har vel blitt mye late folk og arbeidsløshet etter de rødgrønne nissene kom i regjering, siden dem skal skattelegge ihjel alle med litt penger slik at det ikke blir noen nye arbeidsplasser igjen og at folk heller lever på oljefondet.
Jens Stoltenberg, kommunist SV og bondepartiet( som vil ha overvåking av alle privatpersoners liv) bare godtar alt som blir sagt, dette gjelder også EU- regler og direktortivet. Hvorfor faen tar dem imot forslag og lover fra EU? VI er jo ikke medlem engang, likevel gir dem oss krav..
Faen til nikke dukker..KUN slik at de kan sitte 8 år i regjering da dem får sin ettertraktede gull pensjon....
Det er så typisk jens å komme med helt idiotiske og hinsidige umulige forslag og så fort han får høre hva folk mener om det trekker han seg før en eller annen idiot trekker det opp og får det innført!

Storsett alle politikere er idioter.
Store i ord, liten på jord.
Ingenting de sier kommer noen gang til å bli realisert, i hvert fall ikke på en 8års periode..

Skammer meg over å være norsk....
 #390489  av Julebrus

Ledelsen av EU er noen Nisser med fritidsproblemer da, det var jo ulovelig med bøyde agurker før :shock: . Norge er jo nikkedukker ovenfor EUs regler, noe som drar dette landt ned i dass. Er noen land som planlegger og melde seg ut av EU, dem gidder ikke å bli herja mere med. Men dem som melder seg ut av EU, miste NATO beskyttelse under krig :lol:
 #390495  av ke25-toyoglide

Mye av frp politikken er bra, mye av den er direkte idiotisk, til og med farlig.
Det verse med Frp er vel egentlig folkene....
stort sett bara usympatiske falske halvkriminelle eller av en virkelighetsoppfatning som ikkje hører hjemme på denne jord.
Siv er vel den beste de har, og ikkje vanskelig å se hvordan hu driter seg ut gang på gang.....
Med falske tårer, og løgn.... håpløst.....
Og når de blir tatt på fersken, så er det alltid andre sin feil.
At det sitter en ordførerkandidat i stavanger, som har smugfilma+++++, er ikkje noe problem for frp, men når de har visst om at han har "kost seg" med de unge lovende frperne, men de trodde han visste kor grensa var :?: :?: , går ikkje ann å være så dum........
Lurer på hvor mange av de som stemmer frp, som hadde smilt når overtidsbetalingen forsvant......
Eller når de måtte jobbe flere timer i uka........
eller når det ble slutt på lønnsvekst.......
Hver enkelt skal forhandle lønnen..... lykke til........
Fordelen er at det hadde blitt større overskudd til sjefene, og de hadde sikkert vert snille og satt ned matvareprisene og slikt og.....
 #390508  av celicat23

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=21984957

Interiøret er ikke så skrikende rødt som det ser ut på bildene, men hele bilen ser ut som har blitt vasket av en gjeng unger med sand :shock: Til og med inne i dårlig belysning så trengte jeg ikke anstrenge meg i det hele tatt for å se at lakken på den bilen der er ødelagt.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=28450765

Han som har klargjort bilen burde finne seg en annen jobb. Poleringsrester og dritt her og der. Matt plastikk. Og tidligere eier som har dratt ting over støtfangeren når det har blitt plassert i bagasjen :? Ei god ripe på ene sideskjørtet også. At folk ikke kan klare å ta vare på ting bare LITT i det minste...

Jakten på sommerbil fortsetter....
  • 1
  • 721
  • 722
  • 723
  • 724
  • 725
  • 1174