Jeg har sovet hele dagen jeg, la meg klokken seks på morran og sto opp 17:00 
Fikk ikke feiret mye nei

Fikk ikke feiret mye nei

Julebrus skrev:Jeg har sovet hele dagen jeg, la meg klokken seks på morran og sto opp 17:00Det var var egentlig kødd da
Fikk ikke feiret mye nei
Drafter skrev:hehe nei, Det er dem som leiter etter megJulebrus skrev:Jeg har sovet hele dagen jeg, la meg klokken seks på morran og sto opp 17:00Det var var egentlig kødd da
Fikk ikke feiret mye nei![]()
Slækka hele dagen og sånt![]()
Hadde regna med at du gikk og leta etter smårips jeg..
ke25-toyoglide skrev: Det kommer nok litt med alderen at eg tror litt mer på 100.ooo forskere og andre eksperter som sier at klimaet er delvis menneskeskapt, enn på 100 forskere og andre eksperter som sier at det ikkje er det.....er det di forskerene som har funnet ut at isen på nordpolen som smelter du støtter deg til?
Eg forstår at me det passer meg og deg bedre at det ikkje er det, og me kan fortsette å forurense som aldri før, men det er en lettvinnt løsning som ikkje er bra på sikt.
Men det spiller ingen hva eg tror om det....
det blir litt som å spille russisk rullette.
Selv om det bare er en kule i magasinet, og det er liten sjangse (1/6) for at kula ligger i kammeret, så tørr ikkje eg sette den mot hodet og trekke av. Du kan være uheldig...... og det er ikkje verdt det
Selv om det står 100 mann og sier at den ikkje ligger i kammeret, så trekker ikkje eg av.
Tar en nok sjangser så ligger kula der en dag, og då er det for sent.
Det var mange som mente at misfargingen på regnet ikkje skyldtes menneskeskapt forurensing og![]()
At jorden eksisterte før Jesus sin tid er det vel INGEN som betviler.....
Men viss eg antar at du mener eg er kristen, så står det til og med i bibelen at jorden eksisterte før Jesus....
ke25-toyoglide skrev:Det er heller ikkje bevist at du dauer viss du spiller russisk rulette.....Så vidt jeg vet har alle som har spilt russisk roulette daua innen 100 år
men eg tørr ikkje ta sjangsen, tørr du
celicat23 skrev:Velkommen til forskjellsnorge, hvor alt du trenger er å ha nok penger...En av millionerene i Norge som tjener seg fet på og underbetale folket som jobber for dem. Passer på at alle er på minstelønn og driter i hvordan folk synes arbeidsdagen er.
http://www.dagbladet.no/2011/05/18/nyhe ... /16569188/
Julebrus skrev:Den klysa hadde jeg ikke nølt med å gitt en real omgang juling...Blir så imponert når folk er så beinharde
ArildM skrev:Har du 10kmt over på speedometret kan du vanligvis trekke fra 5 på speedometret og 3 i sikkerhetsmargin. Så det går som regel greit, men jeg skal innrømme at straffene på å kjøre for fort ikke ligner grisen om en sammenlikner med andre straffbare handlinger i Norge. Politikken for avgiftslegging av biler er også helt på bærtur, så jeg skal ikke nekte på den heller. Er bare for oss å bli medlem av EU så blir det både billigere sprit og gratis å importere biler fra andre EU landhadde vi blitt medlem av eu ville lønningene gått ned.. men det samme ville jo skjedd med alle andre priser..Vi må da etterfølge alt EU sier alikavel per i dag, uten at vi har noen stemmerett.