ad92 skrev:Har en følelse på at dem 6 månedene kommer til å gå sakte for deginzane2012 skrev:tipper du får 6mnd jegfår håpe detevig optimist, hehe

ad92 skrev:Har en følelse på at dem 6 månedene kommer til å gå sakte for deginzane2012 skrev:tipper du får 6mnd jegfår håpe detevig optimist, hehe
inzane2012 skrev:så lenge han holder seg konstruktiv, jobber med bilen og forbedrer den, så trenger ikke tia gå så veldig seint... eneste kjipe er når han må sykle til jobben i stiv kuling og regnEnig der inzane2012! Nei tror det går ganske fort, føler årene renner fra meg å jeg er bare 19 år!
FireWalk skrev:Kjedelig dette her nå som vi er inne i sommermånedene. Var tenkt å spørre om å få prøve bilen din en dag i 2 minutter. Må teste noe med bremsene for å sammenligne med min. Har et lite prosjekt på gang.. :p
Tipper du får iallefall 7 måneder. Jeg hadde et par km/t mindre enn deg når jeg ble tatt i 50 sone og fikk da 7 måneder og 7000 i bot. Men det er vel 6 år siden nå så er vel godt mulig det er blitt strengere i mellomtiden. Vet jo aldri hva disse politikerene våre finner på..Også kan man vel fort plusse på en måned med tanke på oppkjøring også. Man får nemlig ikke søke om å ta oppkjøring før ETTER at sperrefristen har gått ut.. Også er det jo som regel lange ventetider på slikt. Vet ikke om du kan ta teori prøven før da? Håper det iallefall, ellers må du vel vente enda lenger.
PS. Jeg leste noe i sunnmørsposten om at politistudenter er lagt til Ålesund nå, så det KRYR av politi ute til alle døgnets tider.. Er ikke uvanlig at det er kontroll flere tider samtidig hele døgnet nå. Var på vei til jobb kl 06:40 en morgen og da stod de der med laseren gitt. Heldigvis hadde jeg god tid den dagen så ble ikke noe bot på megMen ser jo på facebook også at folk skriver om kontroller konstant. Også har jeg jo en sms tjeneste der det ruller inn melding om kontroller i ett sett også.
Kanskje litt sent å si dette til deg nå da men..
celicat23 skrev:Når hun kommer dit å blir ombringet av gutter og oppmerksomhet så spørs det vel ikke om hun syns det er litt greit å være der. Er jo ikke noe overraskende det.. Hadde vi kunne dratt til en leir hvor det var bare jenter, og vi kom som eneste gutta og fikk masse oppmerksomhet så hadde vi også synes det var gøy.
...men I totally feel your pain!
haaka skrev:Godt å se at det engasjerer at pulevenner stikker av, hvordan importregler er, og at noen har fått seg Gran Turismo, og i det hele tatt. Gjør ikke saken særlig bedre at det lille engasjementet som i nærheten gjenspeiler de siste dagers hendelser, viser en fjern samfunnsforståelse, ignoranse og hykleri - en dårlig spøk.Hallo i luken... Det at man besvarer et innlegg med faktiske interresante spørsmål betyr ikke at man driter i det som skjer ute i verden. Jeg er helt enig med deg at en del av holdningene her inne er barnslige, intolerante og navlebeskuende i den store sammenhengen, men det må være lov å debatere andre ting enn den tragiske hendelsen i Oslo og på Utøya. Det er en måte å avreagere på det også. Ja, jeg føler meg tråkket på siden du kaller meg ignorant. Mer feil kan man nemlig ikke ta...
Enda godt at dere har denne egne tråden hvor man kan blåse ut litt stim.
Takker for meg på denne arenaen.
haaka skrev:Godt å se at det engasjerer at pulevenner stikker av, hvordan importregler er, og at noen har fått seg Gran Turismo, og i det hele tatt. Gjør ikke saken særlig bedre at det lille engasjementet som i nærheten gjenspeiler de siste dagers hendelser, viser en fjern samfunnsforståelse, ignoranse og hykleri - en dårlig spøk.Ok..? Så fordi at ikke alle gidder å sitte å grine døgnet rundt pga tragedien i Oslo, så er dem hyklerske og viser ekstrem fjern samfunnsforståelse og ignoranse? Har du røyka sokkan dine? VERDEN GÅR VIDERE! Hendelesene fra Oslo blir tatt opp på så mange andre arenaer at det må gå an å snakke om noe annet. Nå driver jo også folk og gauler med flagg og kliner norske flagg på profilen sin på FB og blir riktig så patriotiske, når de overlevende sier at de ikke ønsker at folk veiver med flagget da det var akkurat det drapsmannen ønsket. Hva med å bare la de nå få litt fred?
sindrejl skrev:haaka skrev:Godt å se at det engasjerer at pulevenner stikker av, hvordan importregler er, og at noen har fått seg Gran Turismo, og i det hele tatt. Gjør ikke saken særlig bedre at det lille engasjementet som i nærheten gjenspeiler de siste dagers hendelser, viser en fjern samfunnsforståelse, ignoranse og hykleri - en dårlig spøk.Ok..? Så fordi at ikke alle gidder å sitte å grine døgnet rundt pga tragedien i Oslo, så er dem hyklerske og viser ekstrem fjern samfunnsforståelse og ignoranse? Har du røyka sokkan dine? VERDEN GÅR VIDERE! Hendelesene fra Oslo blir tatt opp på så mange andre arenaer at det må gå an å snakke om noe annet. Nå driver jo også folk og gauler med flagg og kliner norske flagg på profilen sin på FB og blir riktig så patriotiske, når de overlevende sier at de ikke ønsker at folk veiver med flagget da det var akkurat det drapsmannen ønsket. Hva med å bare la de nå få litt fred?
haaka skrev:Takker for meg på denne arenaen.Flott. Du blir ikke savnet.