Fått fiksa kanalene nå ?
Toyota Celica GT4 ST185 - Evighetsvarende prosjekt.
Kawasaki zx6r 636 - leketøy
Kawasaki zx6r 636 - leketøy
Drafter skrev: Er lei sånne fjompenisser som får panikk dersom det er en liten ripe i lakken og ikke engang tør å bruke bilen!Word!
Andrepedersen skrev:Fått fiksa kanalene nå ?Nei, kjører med aluminiumskanaler bakerst enda, så det ser ikke så pent ut
Andrepedersen skrev:ÅjåjJa, sant dethehe, lar seg vell fikse kan jeg tenke meg
john_e skrev:Må forresten legge til at jeg så over EU-kontrollappen til MR2'en, og la merke til at CO'en var målt til utrolige 0,01!Tipper den ikke var målt da.
Mr_Storbrua skrev:Begynner nesten å lure ja, mulig det også kan ha noe med at tenninga er slapt innstillt + totalt nyoverhalt en måned før kontrollen, ikke vet jeg.john_e skrev:Må forresten legge til at jeg så over EU-kontrollappen til MR2'en, og la merke til at CO'en var målt til utrolige 0,01!Tipper den ikke var målt da.
Brasse skrev: 12.2 kg er ganske mye pr felg (15"), og med dekk blir det drøyt høy uavfjæret vekt, i tillegg i 10 toms bredde som er langt fra optimalt. jeg vil påstå så mye at deler som TRD-strutbaren er tilnærmet bortkastet med et slikt felgvalg.Så over det regnestykket der nå, og så en ganske betydelig ting som er feil. 42kg ekstra er jo et alt for høyt tall i forhold til realitetene.
eller er det mer vekt på stuk enn touge?
hvorfor ikke gjøre det skikkelig "touge" og bygg for kjøreegenskaper?
har du sett på Enkei rpf1? 6.5 kilo pr felg som 16x8".
man sier vel noe sånt som at man gjør bilen 1.75 kilo lettere pr kilo uavfjæret vekt man klarer å slanke.
med det regnestykket vil bilen oppføre seg 42 kg tyngre med de stålfelgene på, ikke akkurat noe man vil på svingete fjellveier.
men for all del, de ser jo kule ut. har bare aldri sett de på en "touge" bil før. USDM kanskje heller.
Brasse skrev:Eg sjølv har merka stor forskjell på slike valg, men det var i små biler med rundt 100 hest og særlig i autoslalom. Jevner seg sikkert ut når ein har meir guffe.Det vill en absolutt gjøre
john_e skrev: Bilen oppfører jo seg ikke 42 kg tyngre enn før, den har jo tross alt hjul fra før også. Det er jo bare snakk om 6,8 effektive kg ekstra. Da må man også tenke på at jeg får plass til mere dekk på D.R. felgene, altså mere grep.Jeg synes den der "1,75-faktoren" dere/de opererer med er litt tullete. Det er kanskje et forsøk på å tallfeste forskjellen, men er laaangt i fra noe godt bilde på hva som skjer. Men dette visste dere vel