Grunnen til det har vært lite updates har vært at jeg har kjøpt 2mannsbolig, dog uten garasje :\ men var endel oppussing for å få utleieleiligheten klar for utleie. samt at flytting er en drittjobb.
Så til enda tristere nyheter, garasjelokalet vi gutta boys leide fikk vi oppsigelse på. Hele bygget skulle rives. Dermed ble det full nedpakking av utstyr:
Utrolig triste greier. Heldigvis eier jeg en container jeg har stappet av av deler og verktøy i, bilen er frakta på plena og 6x9m partytelt er satt opp som beskyttelse mot elementene.
Har fått gjort noe mere ting men har vært sløv å ta bilder, beklager.
Motorrommet er svartlakkert, fått tak i supra mellomaksel som nå er pent sveiset på ae86 mellomaksel for perfekt match, svinghjulet er motatt etter å fått borret opp til veiva, clutch er satt sammen, fått tak i clutchgaffel og hele hopprekka til girkassen så det er på plass.
Jeg rakk aldri å få bilen klar til sommertreff, men to dager før så fikk jeg lånt meg en "delebil" ae86 som manglet endel deler. På denne flyttet jeg over mine felger med nitto slicks, ratt, seter, belter, batteri og litt smågreier så den ble kjørbar. Kjørte hele helgen på ACR uten store motorproblemer bortsett fra at 136hk er kjedelige greier og bat bensinpickup surkla luft i alle høyresvinger selv om tanken var sprekkfull. Måtte ha VELDIG høy fart inn i svingene for å få rumpen ut, er vant til å kjøre 400hk skyline som bare er å powerslide ut i hvilken som helst gir i de fleste hastiheter. Men var dog veldig lærerikt!
Var gøy å få kjørt litt i allefall
Ødela derimot ene sideskjørtet på lånt bil

så om noen vet hvor jeg kan få kjøpt slike så si ifra, har litt erstatning å gjøre :p