Slik ligger de i ca 7-8 minutter... Jeg kjører rolig i 50 km/t som er fartsgrensen. Passerer skarbøvika og kjører mot hessa. Bilen bak stopper for noen som skal krysse veien og jeg mister dem av syne. Kjører inn i et byggefelt og over en del fartsdumper. Kjører 5 min til og plutselig ser jeg at dem er oppi ræva mi igjen! De må ha gasset på gjennom byggefeltet og tatt meg igjen... Jaja!.. De skal vel føgle etter meg helt til sentrum igjen nåda slik at de kan stoppe meg der til spott og spe og fri forlystelse for alle som måtte se på! Kjenner det begynner å KOKE!!!!!!!!
Sånn holder det på i 5 min til.. så ser jeg en relativt full parkeringsplass til en KIWI butikk på min høyre side. Så i siste liten blinker jeg inn der og svinger meg inn.. da la de seg ut og kjørte videre...
Gikk inn og kjøpte meg en BURN for å kjøle meg litt ned.

Hva er det med denne stigmatiseringen av folk som kjører sportsbil? Hvorfor skal de forfølge meg forid jeg kjører sportsbil!? Jeg holdt fartsgrensen hele tiden! Muligens til og med 1-2 km/t UNDER... Hele køen lå iallefall bak meg og ingen forran...
Hadde de stoppet meg så har jeg en tale ferdig og klar i hodet som jeg akter å holde for dem.
Begynner å bli litt lei av denne oppmerksomheten fra politiet. Kjekt når vanlige folk snur seg på gata, men er ikke fult så kjekt når politiet skal drive å følge etter og avhøre meg med en hver anledning. Det skjer jo aldri når jeg kjører opelen!!..!! Så da er det jo logisk at det må være selve bilen. Men selve bilen har da ikke gjort noe galt? Det kan den jo ikke... Så da blir den med andre ord forfulgt pga hva den er og ikke hva føreren har gjort! Og da snakker vi om mobbing! forfølgelse uten berettiget sak og grunn! Stigmatisering, satt i bås, trakasering.. kall det hva du vil!
JEG FINNER MEG IKKE I DET!

Sist redigert av FireWalk den 23 sep 2011 20:42, redigert 1 gang totalt.
- MR2 TURBO -