TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• DEN STORE OFF TOPIC TRÃ…DEN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #401043  av inzane2012

celicat23 skrev:Jævla helikopter HORER skal DØ !!!!!!!!!!!!!!!!

Gleder meg, gleder meg, gleder meg! Ser allerede at noobs'a som alltid kjørte helikopter rundt & rundt har begynt å klage at de kan ikke lenger gjøre spillet surt for alle andre. MUUUHAHAHHAHAHAHAHA!!!! STINGER UP YOUR ASS BIII-OOTCH!!!

med d var det voldsomt til flare's di skulle ha dissa flya da...

ps, Sorry for at youtube linken din forsvant i innlegget ditt Marius, var bare jeg som trykka på feil knapp og oppdaga det ikke før det var for seint, så du kan bare legge inn nye videoer :)
 #401054  av celicat23

inzane2012 skrev:med d var det voldsomt til flare's di skulle ha dissa flya da...

ps, Sorry for at youtube linken din forsvant i innlegget ditt Marius, var bare jeg som trykka på feil knapp og oppdaga det ikke før det var for seint, så du kan bare legge inn nye videoer :)
Shame on you!!!! :lol:

Kan ikke få sagt hvor mye jeg gleder meg til å eie helikopter noobs'a som gjorde livet surt for alle i battelfield BC2 8) Gjør meg helt warm&fuzzy inside å lese klaging fra hore-noobs at "omfg stingers sucks" når de ikke kan ødelegge spillet for alle andre lengre :lol:

JULEBRUS: Denne er for sånne som deg.. 360 noscope? OMGF :lol:

#401070  av inzane2012

Julebrus skrev:0:20-0:33 :P

[youtube][/youtube]
hadde en sånn runde som i slutte på den videoen en gang... fikk rundt 20kills på under 5 min, så fant kjerringa ut at d gikk noe på tv som ho bare MÅTTE se akkurat da, så da måtte jeg slå av maskina...
 #401084  av celicat23

inzane2012 skrev:så fant kjerringa ut at d gikk noe på tv som ho bare MÅTTE se akkurat da, så da måtte jeg slå av maskina...
Blir helt trist inne i meg, på dine vegne, når jeg leser sånt :lol:
 #401098  av EXS

inzane2012 skrev:tror jeg kommer til å kjøpe BF3 til pc allikavel, så slipper jeg sånne hendelser igjen :P

ikke til xbox? og gå glipp av og spille med den treigeste klanen på slagmarken :lol:
 #401099  av EXS

Julebrus skrev:Gleder meg til å fly rundt og Quickscope alle noobsa :P

[youtube][/youtube]
Modern warfare2 2.0
 #401102  av inzane2012

EXS skrev:
inzane2012 skrev:tror jeg kommer til å kjøpe BF3 til pc allikavel, så slipper jeg sånne hendelser igjen :P

ikke til xbox? og gå glipp av og spille med den treigeste klanen på slagmarken :lol:
du sier noe der :) meeeen, mw3 blir nok til xbox, så får spille med dere der ;)
 #401105  av Julebrus

celicat23 skrev:
inzane2012 skrev:så fant kjerringa ut at d gikk noe på tv som ho bare MÅTTE se akkurat da, så da måtte jeg slå av maskina...
Blir helt trist inne i meg, på dine vegne, når jeg leser sånt :lol:
Hadde jeg ikke godtatt, da hadde jeg også trua med ikke noe Sex på seks måneder :P
 #401127  av celicat23

Ser VELDIG for meg å komme hjem til battlefield i posten og bestille en pizza fra peppes og være UUUUTROLIG trøtt på jobb i morra med blodsprengte øyne ja... Battlefield 3 blir epic!! Noobs'a skal få suge'n!!!!
  • 1
  • 770
  • 771
  • 772
  • 773
  • 774
  • 1174