Gleder meg til å fly rundt og Quickscope alle noobsa
[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
celicat23 skrev:Jævla helikopter HORER skal DØ !!!!!!!!!!!!!!!!
Gleder meg, gleder meg, gleder meg! Ser allerede at noobs'a som alltid kjørte helikopter rundt & rundt har begynt å klage at de kan ikke lenger gjøre spillet surt for alle andre. MUUUHAHAHHAHAHAHAHA!!!! STINGER UP YOUR ASS BIII-OOTCH!!!
inzane2012 skrev:med d var det voldsomt til flare's di skulle ha dissa flya da...Shame on you!!!!
ps, Sorry for at youtube linken din forsvant i innlegget ditt Marius, var bare jeg som trykka på feil knapp og oppdaga det ikke før det var for seint, så du kan bare legge inn nye videoer
Julebrus skrev:0:20-0:33hadde en sånn runde som i slutte på den videoen en gang... fikk rundt 20kills på under 5 min, så fant kjerringa ut at d gikk noe på tv som ho bare MÅTTE se akkurat da, så da måtte jeg slå av maskina...![]()
[youtube][/youtube]
inzane2012 skrev:så fant kjerringa ut at d gikk noe på tv som ho bare MÅTTE se akkurat da, så da måtte jeg slå av maskina...Blir helt trist inne i meg, på dine vegne, når jeg leser sånt
inzane2012 skrev:tror jeg kommer til å kjøpe BF3 til pc allikavel, så slipper jeg sånne hendelser igjen
Julebrus skrev:Gleder meg til å fly rundt og Quickscope alle noobsaModern warfare2 2.0![]()
[youtube][/youtube]
EXS skrev:du sier noe derinzane2012 skrev:tror jeg kommer til å kjøpe BF3 til pc allikavel, så slipper jeg sånne hendelser igjen
ikke til xbox? og gå glipp av og spille med den treigeste klanen på slagmarken
celicat23 skrev:Hadde jeg ikke godtatt, da hadde jeg også trua med ikke noe Sex på seks månederinzane2012 skrev:så fant kjerringa ut at d gikk noe på tv som ho bare MÅTTE se akkurat da, så da måtte jeg slå av maskina...Blir helt trist inne i meg, på dine vegne, når jeg leser sånt