Lurte litt på trimming osv på Supra Mk4 Eurospec.
Det er montert rmm downpipe og Hks titan eksos 4".
Største FMIC til blitz, greddy boostcontroller (profec b-spec 2) og ny radiator.
Ingenting er ellers gjort med turboer eller motor.
Hvor mye kan jeg kjøre opp trykket på og at det blir holdbart slik at jeg kan bruke bilen slik uten å være redd for at noe skal ryke? og ca hk + -?
Hvor mye tåler turboene og toppakning osv før det ligger på grensen og bør byttes?
Når bør dyser og bensinpumpe og slike ting byttes hvis man skal ha litt hk?
Hva er fordeler og ulemper med å bygge om turboene slik at de lader likt?
Hvordan er bilen å kjøre i forhold til orginalt?
Det er montert rmm downpipe og Hks titan eksos 4".
Største FMIC til blitz, greddy boostcontroller (profec b-spec 2) og ny radiator.
Ingenting er ellers gjort med turboer eller motor.
Hvor mye kan jeg kjøre opp trykket på og at det blir holdbart slik at jeg kan bruke bilen slik uten å være redd for at noe skal ryke? og ca hk + -?
Hvor mye tåler turboene og toppakning osv før det ligger på grensen og bør byttes?
Når bør dyser og bensinpumpe og slike ting byttes hvis man skal ha litt hk?
Hva er fordeler og ulemper med å bygge om turboene slik at de lader likt?
Hvordan er bilen å kjøre i forhold til orginalt?
Nissan skyline R34 2jz drifter.
X:1994 Toyota Supra MKIV Eurospec.
X:1994 Nissan skyline r33 banebil.
X:2008 Toyota Hilux Sr5
X:1993 Nissan S13 Rb25Det
X:1995 Nissan S14
X:1990 Nissan S13.
X: Corolla, Carina II, +++
X:1994 Toyota Supra MKIV Eurospec.
X:1994 Nissan skyline r33 banebil.
X:2008 Toyota Hilux Sr5
X:1993 Nissan S13 Rb25Det
X:1995 Nissan S14
X:1990 Nissan S13.
X: Corolla, Carina II, +++