Det er nok forskjell i chassi/styrke på JDM / EUROSPC biler..... Bare se på Eurospec Supra som veier 150kg elns
MER enn JDM Supra. Men de er prikk like i utstyr.
Bremsene på JDM spec er feks ganske mye mindere enn Eurospec også.... Vil tro lista går ganske mye lenger hvis vi fikk produksjonspapirene fra Toyota. Husk at på Japanske biler er det faktisk en innebygget SPEEDCUT på 180km/t og.... Merka jeg godt på Langsletta på rudskogen i sommer

Hang plutselig i selene i 180km/t
Dette i kombinasjon med norske Avgifter etz, setter nok den definitive spikeren i kista ift JDM og Registrering.
Satt dog å kalkulerte litt på import av en JDM JZX100 Mark II for en stund sia, for å sjekke hvor mye det hadde kosta OM det var lov, og trur jeg endte opp på nesten
260k totalt for å få den lovlig på veien.... Da kjøper jeg meg heller noe annet sprekt fra Europa ass, haha!!
Men AE86 får du jo i Eurospec-utgave.... så kan du heller bruke JDM som delebil