TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lasse's MR2

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #395740  av lasse

Har blitt veldig rødt ja, skal få tatt noen bilder med et skikkelig kamera som gjengir fargen bedre etterhvert :)
 #400581  av lasse

Da er vel sesongen mer eller mindre over...
Ny girolje, nye tenningskomponeneter, ny olje/filter, lakkbehandling og masing på lakkereren om å få ut finger'n og få lakkert hjørnene på bakfangeren er vel det vinteren/våren blir brukt til :wink:
Vedlegg
skiltløs_1000x667.jpg
skiltløs_1000x667.jpg (211.1 kiB) Vist 1689 ganger
 #402944  av Andrepedersen

Fantastisk fin MR2 :shock:

Si ifra når du tenker å selge !! :twisted:
 #402949  av ArildM

Strøkent :mrgreen:
 #402953  av DanielJ

Veldig fin bil! Vær ikke redd for å poste flere bilder 8)
 #402969  av lasse

Takker :)
Resultatet er bra nå, bare å vente på sommeren og kjøre og nyte den.
Bilen blir nok aldri solgt nei, hatt den i 7 år nå, har liksom blitt en del av meg den nå, selvom den skulle vært litt flittiger brukt, har vel ikke blitt kjørt mer enn 5000km i år, men sånn er det når det regner og er dårlig vær på sommeren :wink:
Skal få lagt ut litt flere bilder etterhvert, skal se om jeg finner noen på pc'en, ellers blir det nok noen nye til sommeren :wink:
 #403255  av lasse

Banefelgene er levert til lakk, ene bakfelgen er en snartur innom ett firma og får banket ut en bulk.
Og jaggu har jeg ikke ombestemt meg ang farge også...
Bilder kommer vel en vakker dag :wink:
 #403259  av FT86

lasse skrev:Banefelgene er levert til lakk, ene bakfelgen er en snartur innom ett firma og får banket ut en bulk.
Og jaggu har jeg ikke ombestemt meg ang farge også...
Bilder kommer vel en vakker dag :wink:
Utrolig fin bil :)

Hva betaler du for lakk av felger?
vurderer det selv :)
 #403276  av lasse

Takker :D
Hmmmm, betaler?? Nå har det seg sånn at jeg har hjulpet lakkereren en del i forbindelse med at han har flytta, så da blir det Lakkering av felger som en hjelp tilbake :wink:
Hva det koster ellers er ikke godt å vite, alt avhenger jo av tilstand på felgene, lakktype osv...

Koster jo ingenting å høre med ett lakkverksted :wink:
 #403878  av magnesmurf

Industrilakkering i åros tar 2000kr for å glassblåse og lakkere 4 felger.
De blir da pulverlakkert.
Han kan også slipe felgene for kantbulker osv, men ikke rette felger.
 #404496  av lasse

Banehjula kom fra lakk litt før jul, er bare litt sløv med å oppdatere her.
Sto litt værre til med den ene felgen som ikke var helt rett, den var sprekt i tillegg, men de fikk jaggu både rettet og sveisa den, så nå er den gulle god igjen :wink:

Er litt spent på hvordan de blir på bilen med denne fargen, men tror det kan bli litt kult, de er jo veldig åpne, så må vel kanskje få freshet opp lakken på calipperene...

Sorry dårlig bildekvalitet, nok engang bare mobilkamera...
Vedlegg
IMG_0462_1000x747.JPG
IMG_0462_1000x747.JPG (136.42 kiB) Vist 1543 ganger
 #404599  av lasse

Gleder meg til å se hvordan det blir ja!
Blir nok toyo r888 i 205 og 235-40-17" på disse, har en kompis som drar igang ett storkjøp hver vår av en han kjenner, så da blir prisen litt hyggelig også :wink:
 #404606  av celicat23

Hva med litt felgtape for å lage en liten rød stripe rundt kanten, bare for å bryte opp alt det sorte?
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 29