forpulte DRIIIIT!satt sammen igjen alt idag sto på Toyota å skrudde til halv 12
Men tror dere den gikk?ÅNEIDA en satans pipelyd,og det dundra som faen av eksosen høres ut som noe med tenningen...ARRRHH jeg spyyyyr 

spkstrp skrev:får håpe at den dundringa ikke skjule kakkle lyder iallefallarrh det virker som den klakker ved 4.000+ da forsvinner pipelyden også,jeg fatter ingenting
Amund skrev:sikker på at register reima er montert riktigt?Jepp det fikk vi sjekket...Men fikk ikke starta den før kl 11.00 og vi hadde allerede utsatt alarmen 1gang til halv 12 så var ikke så mye vi fikk sjekket,tuklet litt med tenningen men ble ikke noe bedre
Jostein skrev:er så lei nå at jeg vil bosse hele bilenhøres ut som de 3 siste ukene mine det der..sto opp kl 7 så var det skole,ferdig halv 3 så var det jobb.Ferdig på jobb kl 7.00 så var det bort på toyota å skru...Har ikke spist i hele dag,jævli lei nå får psykisk sammenbrudd snart
![]()
Ingen som har en ide om hva det være,for stramme/slakke skruer på kammen?kamdrev på feil side?
Kjelliken skrev:joa kjenner en som har 2delemotorer,men vi aner jo ikke ka som e galeF**N til greier dette da...
Ser jo ikke ut til å være for mye håp for den maskinen der. får du ikke tak på en billig brukt en da????