TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 4-age`en min er syk :(

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

#40293  av Mr2 Mk2

forpulte DRIIIIT!satt sammen igjen alt idag sto på Toyota å skrudde til halv 12 :roll: Men tror dere den gikk?ÅNEIDA en satans pipelyd,og det dundra som faen av eksosen høres ut som noe med tenningen...ARRRHH jeg spyyyyr :(

#40294  av spkstrp

får håpe at den dundringa ikke skjule kakkle lyder iallefall

#40295  av Amund

Det var da jævligt hvor mye problem du skulle få.. :cry:

sikker på at register reima er montert riktigt?

#40296  av Mr2 Mk2

spkstrp skrev:får håpe at den dundringa ikke skjule kakkle lyder iallefall
arrh det virker som den klakker ved 4.000+ da forsvinner pipelyden også,jeg fatter ingenting :roll:

Kan det være kamdreva som står på feil side høyre på venstre,hva vil utfallet av det være?

#40297  av Mr2 Mk2

Amund skrev:sikker på at register reima er montert riktigt?
Jepp det fikk vi sjekket...Men fikk ikke starta den før kl 11.00 og vi hadde allerede utsatt alarmen 1gang til halv 12 så var ikke så mye vi fikk sjekket,tuklet litt med tenningen men ble ikke noe bedre :roll:

#40301  av Amund

Kan hende at den kommer når den får stå en natt å tenke over det.. :roll:

Det håper jeg, etter at min også begynte å fuske i kveld.. :cry:

#40303  av spkstrp

hm.. rust, løse motorfester, eksosanlegg som løsner og motorer som må skiftes med gjevne mellomrom.. lurer på om det er verdt det.... ? ;)

#40304  av Mr2 Mk2

er så lei nå at jeg vil bosse hele bilen :roll: sto opp kl 7 så var det skole,ferdig halv 3 så var det jobb.Ferdig på jobb kl 7.00 så var det bort på toyota å skru...Har ikke spist i hele dag,jævli lei nå får psykisk sammenbrudd snart :roll:

Ingen som har en ide om hva det være,for stramme/slakke skruer på kammen?kamdrev på feil side?

#40305  av Amund

spkstrp skrev:hm.. rust, løse motorfester, eksosanlegg som løsner og motorer som må skiftes med gjevne mellomrom.. lurer på om det er verdt det.... ? ;)
Trodde nesten du begynte å tvile der.. :wink:

Det er jo tross alt mye bedre enn skropler, og daudi uansett... 8)

#40307  av Amund

Jostein skrev:er så lei nå at jeg vil bosse hele bilen :roll: sto opp kl 7 så var det skole,ferdig halv 3 så var det jobb.Ferdig på jobb kl 7.00 så var det bort på toyota å skru...Har ikke spist i hele dag,jævli lei nå får psykisk sammenbrudd snart :roll:

Ingen som har en ide om hva det være,for stramme/slakke skruer på kammen?kamdrev på feil side?
høres ut som de 3 siste ukene mine det der.. :wink:

moment og alt slikt på toppen er ok?hadde dere ute kammen også, eller tok dere bare av toppen?

#40308  av spkstrp

hihi så sant som det er sakt, spesielt når det gjelder skropel. billignende greier det..

#40315  av Mr2 Mk2

hadde ute kammene ja,og alle ventilene...

#40331  av Kjelliken

:( F**N til greier dette da...
Ser jo ikke ut til å være for mye håp for den maskinen der. får du ikke tak på en billig brukt en da???? :?

#40353  av Mr2 Mk2

Kjelliken skrev::( F**N til greier dette da...
Ser jo ikke ut til å være for mye håp for den maskinen der. får du ikke tak på en billig brukt en da???? :?
joa kjenner en som har 2delemotorer,men vi aner jo ikke ka som e gale :roll:

#40414  av MRQuoc

hmf .. kjenner igjen oppgittheten , noen ganger er det kanskje greit med en ny mr2 .. de virker så mye lenger før det er noe galt :P men det er jo ikke samme sjarmen .. akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde MK3 , jeg har jo klipt meg .. :P kortklipt med en liten klase hårvoks passer liksom ikke sammen med MK1 :P .. prøver å gå tilbake til gamle hårspray ... som man nesten dør under innånding :)

får krysse fingrene videre .. jeg følger litt med selv om jeg er opptatt dagen lang for tiden :p