driver og setter i fjernstyring av sentral lås, etter at nøkkelen knakk for 4rde gang(!)
Har fått til selve låse funksjonen, og dette fungerer ypperli, men så skal det og kobles til blinklys, da etter blinklysreleet.
prøvd å høre+kjenne etter hva som er blinklysrele, men finner ikke helt ut av det.
Hadde vært genialt hvis noen hadde visst hvilke ledninger som går ut til blinklysa, så kan jeg bare huke meg på en av de..
Ledningene ut til blinklys går vel paralellt, slik at hvis jeg kobler meg på en av venstreblinklysa, så vil det blinke i alle?
Har fått til selve låse funksjonen, og dette fungerer ypperli, men så skal det og kobles til blinklys, da etter blinklysreleet.
prøvd å høre+kjenne etter hva som er blinklysrele, men finner ikke helt ut av det.
Hadde vært genialt hvis noen hadde visst hvilke ledninger som går ut til blinklysa, så kan jeg bare huke meg på en av de..
Ledningene ut til blinklys går vel paralellt, slik at hvis jeg kobler meg på en av venstreblinklysa, så vil det blinke i alle?
"skal du frem i flokken, skal det stå 3S-GTE på blokken
skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium
skal den være ekstra frekk, skal den ha 4-hjulstrekk"
x 92' MR2 gti
x 90' Celica gt4 (st215) i tusen biter
x 99 Mitsubishi Lancer 1,6 stasjonsvogn 4x4
08 Subaru Outback 2,0D Premium