Har du funnet ut av problemet ?
Jeg ser ikke helt vitsen med å bestille ny sikringsboks, den er da permament montert på ledningsnettet til bilen.
Skal du bytte sikringboks må du dermed også bytte hele ledningsnettet som er på bilen.
Her er det jeg fant ut hvorfor man ikke får start på bilen uten å modifisere litt på sikringsboksen.
Det er en ledning på en av kontaktene fra motoren som skal i sikringsboksen, som har noe med dyser/tenningen å gjøre.
Denne får IKKE strøm på N/A sikringsboks da det ikke er lagt opp strøm i denne pluggen i sikringboksen.
Slik jeg ser det så må man enten legge opp strøm undenfra sikringboksen, eller kutte litt på en annen kabel og overføre strøm til den ledningen som mangler strøm.
Jeg har kommet like langt så har ikke prøvd det selv, men skal gjøre det snart..
Edit: Her er litt mer detaljert info:
Check the 8pin connector in the fuse box. This is where the power for the igniter (among other things) comes from. What you may notice when you pull the plug out is that there are a few wires on the harness that don't have corresponding pins in the fuse box.
These will most likely be the black and red 12v power wires. If you bridge the one that has the 12v pin to the ones that don't, you will get power to your igniter.
Celica GT4 ST185 - 1991
Crown SuperSaloon 2.8 - 1981
Mazda 626 - 1981
Tidligere biler:
Carina TA40, MR2 SW20 Turbo,Corolla AE86 driftingbil, Honda S2000, Skyline R33 GTST Driftingbil, Celica GT4 ST205, Celica 2.0GT ST202