Er en slagen mann akkurat nå.
Fikk toyota i åsane til å kike på bilen min...
Her kommer rapporten:
3 stk motorfester defekt
H. side (844,-)
Bakre feste (843,-)
nedre feste (1042,-)
Vet faktisk ikke om dette er med eller uten mva, skulle ikke forundre meg om det er uten....
I tillegg la han merke til at det var "slakk i H. lenkearm forran". Noen som vet hva dette er ? alvorlig ?
Har delenummer også kan skaffes på oppfordring...
I tillegg kommer arbeid...
Saken er den at et verksted i tromsø monterte motoren for meg. Bilen ble levert i midten av august. Skal selvfølgelig forsøke å klage til dem. Er det noen som har noen meninger? hvor mye tåler disse festene, er det vanlig at de går? Eller har verkstedet eventuellt driti på draget og glemt å feste noe her eller? .... lurer på om dere har noen meninger om hvor jeg står... Har lyst å nevne tv2 hjelper deg for de verksted folka iallefall
Men vet de kan være veldig kranglete så regner ikke med de legger seg på rygg med det første for å si det sånn.... 
PS! noen som har motorfester å selge om det går til h ? (hint hint Amund
)
Fikk toyota i åsane til å kike på bilen min...
Her kommer rapporten:
3 stk motorfester defekt
H. side (844,-)
Bakre feste (843,-)
nedre feste (1042,-)
Vet faktisk ikke om dette er med eller uten mva, skulle ikke forundre meg om det er uten....

I tillegg la han merke til at det var "slakk i H. lenkearm forran". Noen som vet hva dette er ? alvorlig ?
Har delenummer også kan skaffes på oppfordring...
I tillegg kommer arbeid...
Saken er den at et verksted i tromsø monterte motoren for meg. Bilen ble levert i midten av august. Skal selvfølgelig forsøke å klage til dem. Er det noen som har noen meninger? hvor mye tåler disse festene, er det vanlig at de går? Eller har verkstedet eventuellt driti på draget og glemt å feste noe her eller? .... lurer på om dere har noen meninger om hvor jeg står... Har lyst å nevne tv2 hjelper deg for de verksted folka iallefall

PS! noen som har motorfester å selge om det går til h ? (hint hint Amund