en MR2 er en sportsbil. en 325i er en SEDAN familiebil med mange hk. På en bane med en dyktig sjåfør i hver bil tror jeg nok MR2en ville kommet i mål et par runder før BMWen ja.. her må vi tenke på veigrep i høye hastigheter osv.. tviler på BMWen har samme egenskapene i høy fart som MR2en, en bil som er skreddersydd akkurat for det. Understell, midtmontert motor, akselavstand osv osv
Må forøvrig si meg enig med Christian her, jeg kjenner også til dette fenomenet med visse folk som har det med å skryte på seg et par hundre hester mer enn hva de egentlig har..

En jeg kjenner kom og sa han hadde godt og vel 250 hk under panseret.. I realiteten hadde han rundt 150-160... hehe.. skjønner ikke helt vitsen med å si sånt, de blir jo avslørt til syvende og sist uansett.. og de kan da vel ikke SERIØST tro at man får 50 hk mer av et luftfilter, 100 hk mer av ny eksos osv..
men for ikke å spore helt av. Jeg syntes det er dumt å si at en MR2 mk2 NA ikke har nubbesjangs mot en 325... for jeg mener at de iallefall vil holde følge hele veien, og om det var en målstrek det var snakk om her, så ville de nok kommet likt.. ser ikke helt hvordan bimmern skal greie å "KNEKKE" Mr2en slik som det legges frem her.. med mindre den er seriøst trimmet... og da bør den i så fall sammenlignes med en MR2 som er tilsvarende trimmet...