Da har jeg tatt et lite raid i garasjen:
Fått på tåkelysene fra RPMgarage, meget fornøyd med resultatet!
Var veldig klar for å få gjort noe med det brukne speilet.
Prøvetilpasset det elektrisk infellbare speilet jeg fikk tak i
Brukt mange skiver for å space ut de lange umbrako-boltene.
De nye speilene hadde færre gjenger, så måtte kappe, slipe og gjenge opp org. bolter for å kunne bruke de.
Tenkte jeg skulle prøve å rydde opp etter idioten som eide bilen tidligere..
Ikke en ***** ting karen ikke har brukket, for så å lime det sammen igjen. Med ikke-størknende masse ala det dørtplasten er festet med..
Makan til møkkajobb, fått det inn i førervindu-bryteren. Kan si den har vært litt seig..!
Gammelt og nytt speil (førersiden nytt). Speilene jeg fikk tilsendt var i svært god stand!
Gammel plugg mot ny, gleder meg til å få de kobla opp!
Ferdig til slutt!
Som mange sikkert allerede har forstått, må jeg selvfølgelig ha nye speil igjen..
. JDM speil fungerte slett ikke som jeg hadde håpet, da de er vinklet annerledes (Right hand drive i Japan). Dette til tross for garantier for at dette skulle fungere fint. Må lene meg langt over midtkonsollen(!) for å se egen bil i pass. speil. Dette fungerer ikke med rygging etc.
Så da er det ut på eBay og bestille passende hus, og swappe motoren til speilene over, med mindre noen andre har et par speil liggende?
Har ledningsnettet fra JDM-bilen liggende til dørene mine, så jeg kan få kobla de opp til å fungere. Skal dempe døra kraftig med alu-bitumen mattene jeg har kjøpt, så må nok vente til jobben, familien og venner gir meg fri!

Fått på tåkelysene fra RPMgarage, meget fornøyd med resultatet!

Var veldig klar for å få gjort noe med det brukne speilet.

Prøvetilpasset det elektrisk infellbare speilet jeg fikk tak i

Brukt mange skiver for å space ut de lange umbrako-boltene.

De nye speilene hadde færre gjenger, så måtte kappe, slipe og gjenge opp org. bolter for å kunne bruke de.

Tenkte jeg skulle prøve å rydde opp etter idioten som eide bilen tidligere..

Ikke en ***** ting karen ikke har brukket, for så å lime det sammen igjen. Med ikke-størknende masse ala det dørtplasten er festet med..

Makan til møkkajobb, fått det inn i førervindu-bryteren. Kan si den har vært litt seig..!

Gammelt og nytt speil (førersiden nytt). Speilene jeg fikk tilsendt var i svært god stand!

Gammel plugg mot ny, gleder meg til å få de kobla opp!

Ferdig til slutt!

Som mange sikkert allerede har forstått, må jeg selvfølgelig ha nye speil igjen..

Så da er det ut på eBay og bestille passende hus, og swappe motoren til speilene over, med mindre noen andre har et par speil liggende?

Har ledningsnettet fra JDM-bilen liggende til dørene mine, så jeg kan få kobla de opp til å fungere. Skal dempe døra kraftig med alu-bitumen mattene jeg har kjøpt, så må nok vente til jobben, familien og venner gir meg fri!

Never argue with an idiot. They will only drag you down to their level and beat you with experience.
- 1992 Toyota MR2 GTI (Prosjektbil)
- 1996 Toyota Starlet SLI (Damemagneten)
- 1992 Toyota MR2 GTI (Prosjektbil)
- 1996 Toyota Starlet SLI (Damemagneten)