Kom over dette klippet og syns at det viser godt hvordan mr2 (gti) oppfører seg på bane og i race. Noe av det bedre og uten irriterende musikk 

TOYOTA MR2 SW20 - BLACKBIRD
ArildM skrev:Close racingIkke redde for riper der nei
Steike det gikk fort rundt, så nesten ut som han bare hadde tenkt å kjøre videre etter den smellen
With an experienced driver the '91 hasMerker at jeg er fornøyd med å ha en av de siste produserte 91 mod, som ble solgt som en 92 (overligger)
better rold holding capabilities. With its shorter arms, the car is
VERY responsive to all movements. It is ADVANTAGEOUS to have control
over the rear-end in or out. In corners the '91 holds MUCH, MUCH
harder than a comparably set up '93 suspension if IF you keep the gas
on. Let up once and the tail will wake you up and tap you on the
shoulder (...) SCCA drivers typically drive
the '91-92 models if they have a choice. I feel Toyota made the car to
fit the vision of a production racer. Realizing the general public
needs saftey built into their cars (because they aren't competent
enough drivers) Toyota made the suspension changes.
ArildM skrev:Blir vel det samme som med Mk1 i så fallBlir nok temmerlig likt ja
lasse skrev:Gutta er ikke redde for platekontakt nei!
Hatt ett par sånne "aha" opplevelser selv, nå sist på rudskogen tidligere i år, pøsende regn, r888 dekk, kom for fort nedover mot angsten og måtte slippe opp gassen akkurat i knekken der, blei en drøy snurring i 120-130km/t det, men heldigvis gikk det bra, snurra 180 grader rundt, sklei et godt stykke baklengs (ikke mye moro kan jeg si) før jeg fikk bilen 180 grader tilbake igjen og bare kjørte videre som ingenting hadde skjedd...
Skal love dere at hjertet slo godt da ja!!!!
GhostRider88 skrev:da håper jeg denne smerter deg inderlig!!
Hjertet mitt slår hardt nok av å lese din opplevelse.. Bra at du og mr2'en kom fra det uten fysiske skader
3rlend skrev:da håper jeg denne smerter deg inderlig!!GhostRider88 skrev:
Hjertet mitt slår hardt nok av å lese din opplevelse.. Bra at du og mr2'en kom fra det uten fysiske skader