TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's SW20 (Smokey)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #416337  av GhostRider88

ArildM skrev:Her var det kommet mye nyttig info gitt.
Er bare visjoner det jeg nevner, så ingenting er bestemt :) Smokey er jo fin som den er også :)

Skrudde av eksosanlegget i dag, men mellomstykket fra downpipe og bak til eksosanlegget passet ikke overens med eksosanlegget jeg skulle bytte til... Så da ble det å skru på det gamle anlegget. For et puslespill dette skulle bli da :(

Kjipern :? Hadde virkelig håpet at det skulle gå i boks for Smokey.. Hva er planen videre mtp godkjenning?

(ang Smokey er fin som den er støtter jeg helt ut, se bare på han under ;))

#416342  av ArildM

Må finne ut hvilket mellomstykke mralp bruker slik at jeg får brukt eksosanlegget han har lånt meg tror jeg :?
Enig enig :) Litt ny lakk nå, så blir den vel værende sånn i en stund til 8)
 #416626  av ArildM

Satser på å få den EU ok denne uka :) Litt på etterskudd...
Ellers har jeg ikke hørt noe fra forsikringa enda, dette er ståa per i dag:
Dersom ikke motparts selskap har fått noe fra egen kunde etter 2 mnd. vil de avgjøre saken ut fra dine opplysninger.
Jeg har i alle fall levert fra meg en solid argumentering med bilder og politihenvisninger +++
 #416632  av hmsilset

Hva skjer? Noe jeg har gjort feil? Jeg har sagt opp forsikring tror jeg..
Og det med vognkort ble ordna.. Håper du får på eksosanlegg!
 #416641  av GhostRider88

Andrepedersen skrev:FÃ¥r vi se et bilde av skadene?
+1 (selv om det frembringer en ubehagelig følelse...:?)
 #416644  av ArildM

hmsilset: Ikke noe du har gjort feil nei. Alt ok, mangler bare EU kontroll så er alt greit rent teknisk, med unntak av påkjørselen som gikk utover det kosmetiske. Krysser fingrene for at bilen må hellakkeres for å bli bra igjen.

Hmm, trodde jeg hadde lagt ut bilder her. Jaja må vel legge ut bildene:

Det er han som kjørte på meg som ikke har levert skademelding enda, så han vil vel drøye det så lenge som mulig... Så om han ikke leverer innnen 2mnd har gått blir saken avgjort i henhold til mine opplysninger. Uansett så er det en klar sak.

Ellers så er det bare bakskjermen som har fått seg en trykk, har kjørt litt med den etterpå og det er ikke noe som har tatt skade i understell eller liknende. Felgen fikk seg litt skrammer så den må evt byttes (evt skaffe 4 nye felger hvis den ikke er å få tak i).

Bilen blir EU ok i løpet av uka tror jeg :)
 #416645  av john_e

Så jo ikke så alt for ille ut, men kjedelig med så stor bulk uansett :) Får satse på hellakkering ;)
 #416646  av hmsilset

Eu godkjenning er viktigst ja :) Spør på styling tech om de har igjen sånne felger.Tror de heter noe med kunzite.

Her er den. http://www.styling-tech.no/

Det er fine og billige felger i god kvalitet!Er kun muttrene som har litt dårlig legering.
 #416647  av GhostRider88

Stakkars Smokey, ser litt forslått ut med et saftig "blåmerke". Men med tiden leges alle sår sies det ;).
Ser frem til ting ordner seg, både det juridiske, tekniske og kosmiske :)
 #416657  av ArildM

Battle scars 8) Neida, tar det ikke så tungt nå lengre, dette skal ordnes opp på ett eller annet vis. Bare kjedlig med forsikringa når det tar så fordømrade lang tid :P

Takk for tips ang felg Hans Martin :)
 #416660  av GhostRider88

ArildM skrev:Battle scars 8) Neida, tar det ikke så tungt nå lengre, dette skal ordnes opp på ett eller annet vis. Bare kjedlig med forsikringa når det tar så fordømrade lang tid :P

Takk for tips ang felg Hans Martin :)
Bra at du tar det slik :)
 #416665  av ArildM

Er jo heldigvis bare bakskjermen sånn sett da, kunne ha vært døren og lytkene og hele greia bakover... :wink: Akkurat nå gleder jeg meg til å få den EU ok, slik at jeg slipper å ha den stående i oppkjørselen og se sur ut for at Mazdaen får luftet seg 8)

Så nå har jeg 2stk Mr2 og ingen jeg kan kjøre med :lol:
 #416762  av ArildM

EU ok :)
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 74