TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en tur til levanger pÃ¥ LØRDAG?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#41544  av tbergstad

Æsj...rakk ikke å komme pga fotballkampen.. Og så spilte vi bare uavgjort... Hørte rykter om at Pølle(tullingen i golfen) sprengte signaten sin?.. Var hjemme hos han istad. Nye deler er bestilt :lol:

#41548  av FalcoN

kæm dåkk spællt mot...?

Lite å shå t Celica`n jah....? :wink:

#41550  av tbergstad

stiklestad... dumme fotball.. gledet meg litt til dette db-draget. :cry:

#41579  av @lpher

Tja..vi var vel litt uheldig med været...ellers så kan man vel kalle det ett vellykket arrangement? :)

Ja...fikk så vidt med meg at det var en forsterker som pakka sammen ja...wierd...i db-konkuranser så er det jo stort sett bassene som tar kvelden først....

@lpher

#41580  av _speedy

Bilder? :D

#41616  av mr.veilsidewankel

Var greit arrangemang det der. skikkelig rått med et biltreff så nært Verdal hvor japsebilene ruler.
må få til mer sånt. så dere denn rosa 240 turboen med tørkestativ pog blårøyksturbo :twisted: hadde jeg vært tvunget til ¨å kjøre noe sånt så hadde jeg sota framruta eller kjørt med hjelm. UGLI

#41636  av cameleon

mr.veilsidewankel skrev:Var greit arrangemang det der. skikkelig rått med et biltreff så nært Verdal hvor japsebilene ruler.
må få til mer sånt. så dere denn rosa 240 turboen med tørkestativ pog blårøyksturbo :twisted: hadde jeg vært tvunget til ¨å kjøre noe sånt så hadde jeg sota framruta eller kjørt med hjelm. UGLI
Ære være rosa maling fra drygolin :P

#41650  av mr.veilsidewankel

JAAAAHH!!§
det verste er at han som kjørte trodde han rulet!!
stakkars patetiske menneske.

#41680  av @lpher

Nismoo skrev:Bilder? :D
Hmm....ble litt hefta av været...og den skokken av folk (som måtte følges me) som hadde samlet seg rundt alle bilene vi hadde med....så jeg fikk knipse noen...men...skal se om jeg får lagt de ut etterhvert her :)

@lpher

#41682  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev: Var greit arrangemang det der.
Virka som arrangøren var rimelig happy ja :D
mr.veilsidewankel skrev:
skikkelig rått med et biltreff så nært Verdal hvor japsebilene ruler.
må få til mer sånt.
I agree...kjør på! :D
mr.veilsidewankel skrev:
så dere denn rosa 240 turboen med tørkestativ pog blårøyksturbo :twisted: hadde jeg vært tvunget til ¨å kjøre noe sånt så hadde jeg sota framruta eller kjørt med hjelm. UGLI
LMAO :D HÃ¥per virkelig noen har bilde av den bilen! :D

@lpher

#41684  av @lpher

hmm....ser ut til at jeg har glemt å takke....spesielt Chris for all hjelp :D

Samtidig en stjerne i margen til Cameleon, Carl, Karl (og dama), Falcon & Hovik for å ha passet på bilen(e) de gangen jeg måtte ut i 'nødvendig' ærend :D :D :D

@lpher
Sist redigert av @lpher den 25 apr 2004 23:02, redigert 1 gang totalt.

#41700  av chris

@lpher skrev:hmm....ser ut til at jeg har glemt å takke....spesielt Chris for all hjelp :D

Samtidig en stjerne i margen til Cameleon, Carl (og dama), Falcon & Hovik for å ha passet på bilen(e) de gangen jeg måtte ut i 'nødvendig' ærend :D :D :D

@lpher
Karl og dama.. og Carl. Må ha tunga bent i kjeften nå, alf ;)

For øvrig er det vel jeg som skal takke. Jeg fikk kjøre masse masse Supra, og spille fritt på anlegg til ganske enorme summer :D Slo for øvrig an hos tilskuerne også den Rockford-bilen. Folk stod periodevis i lange køer, bare for å sitte i baksetet og høre. Er selv ganske susete i hodet ennå, men siden jeg satt i den Rockfordbilen mesteparten av dagen, og vi spilte på nesten 150 db, så er det vel ikke så rart.. :D :roll:

#41704  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: Skal kjøre steikpent :) (alle blåkledte kan lese dette, og bare ta fri i dag)
Tja....gjorde du det? :D :D

@lpher
Jeg kjørte ganske pent i starten da. Når jeg lå som bil nr 2. Men orka ikke ligge bak der når vi kom til stjørdalen, så jeg lot turboene få gjøre det de er laga for :D

Men kjørte ikke så ille da.. gikk litt småfort her og der, men dere gjorde jo alt dere kunne for å henge på :)

#41770  av FalcoN

pix :D
Vedlegg
Han skulle ABSOLUTT forbi!!!   Men der sto d en bil i veien!! o_0
Han skulle ABSOLUTT forbi!!! Men der sto d en bil i veien!! o_0
Snedi bussjåfør.jpg (28.38 kiB) Vist 3244 ganger
Snedi potte!!  Sugerør !
Snedi potte!! Sugerør !
Sugerør.jpg (48.26 kiB) Vist 3244 ganger
pen bil:)   vil ha-vil ha!
pen bil:) vil ha-vil ha!
viva La Supra.jpg (44.85 kiB) Vist 3244 ganger
BIG size elementoz!
BIG size elementoz!
Bak i Avalanch`n.jpg (25.47 kiB) Vist 3244 ganger
donk donk donk donk
donk donk donk donk
Rockford Avalanche.jpg (44 kiB) Vist 3244 ganger

#41771  av FalcoN

nån fleir :) litt tå shølve drag`et...
Vedlegg
SYYYYYKE folk!! Se på den Volvo`n! Hadde tidenes styggeste vinge! Synd jeg ikke har bilde av den....Someone else..?
SYYYYYKE folk!! Se på den Volvo`n! Hadde tidenes styggeste vinge! Synd jeg ikke har bilde av den....Someone else..?
Rosa Volvo.jpg (34.63 kiB) Vist 3243 ganger
Spillte vel 144,5dB hvis jeg ikke tar feil...?    Han satt inne i bilen!!
Spillte vel 144,5dB hvis jeg ikke tar feil...? Han satt inne i bilen!!
da Champ.jpg (37.25 kiB) Vist 3243 ganger
Datsun Powwwa.jpg
Datsun Powwwa.jpg (35.41 kiB) Vist 3243 ganger
Utseende på bilen er ikke så nøye når d bygges anlegg :P
Utseende på bilen er ikke så nøye når d bygges anlegg :P
Styggeste bilen.jpg (33.48 kiB) Vist 3243 ganger
Noen folk var d samlet i regnværet!
Noen folk var d samlet i regnværet!
Folket.jpg (34.41 kiB) Vist 3243 ganger
  • 1
  • 2
  • 3