TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en tur til levanger pÃ¥ LØRDAG?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#41773  av FalcoN

Hi mang fleir bilda...Så sei ifrå vess dåkk vil ha fleir... :)
Vedlegg
Toyota POWER
Toyota POWER
Styla Camry bakfra.jpg (45.95 kiB) Vist 3306 ganger
Gutta båjz....arti at noen bruker penger også!  Finnes penere styling til Accord though..
Gutta båjz....arti at noen bruker penger også! Finnes penere styling til Accord though..
Styla Accord & Camry.jpg (44.37 kiB) Vist 3306 ganger
Fikk en del oppmerksomhet...Sammen med Supra`n & Impreza`n :)
Fikk en del oppmerksomhet...Sammen med Supra`n & Impreza`n :)
Populær bil.jpg (45.91 kiB) Vist 3306 ganger
Pen bil:)
Pen bil:)
Chris sin MR2.jpg (40.55 kiB) Vist 3306 ganger

#41805  av Castrol

Bestandig artig med bilder vettu! Jeg har ihvertfall lyst til å se fler! :wink:

#41817  av chris

Vi vil ha masse masse bilder. så mange som mulig :D

For øvrig, når det gjaldt han som satt inne i bilen i 144 db... Jeg satt inne i Rockford-bilen stort sett hele dagen.. vi målte den til 148.8 db på en tilfeldig sang, uten noen justering av anlegget. Spilte vel mer eller mindre på fullt hele tida. Så er litt susete i hodet i dag :D
Sinnsykt fin lyd i den da.
Er ikke hver dag man får leke seg med anlegg i den prisklassen, med hånda på volumkontrollen. Enkelte folk måtte få beskjed om å gå ut av bilen, så andre kunne få høre også. Noen satte seg til å spille doom på lcd-skjermene der.. mens jeg spilte Prodigy på nesten 150 db. hihi. Populær doning ja ;)

#41831  av FalcoN

ska årn nån fleir bilda imårråkveld... :D

#41836  av @lpher

chris skrev: Karl og dama.. og Carl. Må ha tunga bent i kjeften nå, alf ;)
LOL :)
chris skrev: For øvrig er det vel jeg som skal takke. Jeg fikk kjøre masse masse Supra, og spille fritt på anlegg til ganske enorme summer :D
Ble spilt litt HØY musikk den dagen ja! :D :D
chris skrev: Slo for øvrig an hos tilskuerne også den Rockford-bilen. Folk stod periodevis i lange køer, bare for å sitte i baksetet og høre. Er selv ganske susete i hodet ennå, men siden jeg satt i den Rockfordbilen mesteparten av dagen, og vi spilte på nesten 150 db, så er det vel ikke så rart.. :D :roll:
La merke til at du fikk litt oppmerksomhet også? :D Var ei berte som hang over skuldera di lenge så jeg? kjenner du a eller? :D :D What you up too now Chrissiboy?! :D

@lpher

#41839  av @lpher

FalcoN skrev:ska årn nån fleir bilda imårråkveld... :D
Bra! ...for jeg blir ikke helt enig med MemoryStick/CF-kortleseren min....

@lpher

#41841  av chris

@lpher skrev:
chris skrev: Karl og dama.. og Carl. Må ha tunga bent i kjeften nå, alf ;)
LOL :)
chris skrev: For øvrig er det vel jeg som skal takke. Jeg fikk kjøre masse masse Supra, og spille fritt på anlegg til ganske enorme summer :D
Ble spilt litt HØY musikk den dagen ja! :D :D
Kan vel TRYGT si det sånn :D
Og ikke var det spesielt kortvarig heller. Fikk kjørt seg det anlegget, spesielt etter vi gikk over på Prodigy.
@lpher skrev:
chris skrev: Slo for øvrig an hos tilskuerne også den Rockford-bilen. Folk stod periodevis i lange køer, bare for å sitte i baksetet og høre. Er selv ganske susete i hodet ennå, men siden jeg satt i den Rockfordbilen mesteparten av dagen, og vi spilte på nesten 150 db, så er det vel ikke så rart.. :D :roll:
La merke til at du fikk litt oppmerksomhet også? :D Var ei berte som hang over skuldera di lenge så jeg? kjenner du a eller? :D :D What you up too now Chrissiboy?! :D

@lpher
Jeg fikk oppmerksomhet ja. VELDIG oppmerksomhet. Ankommer i Supra, sitter i Rockford-bil med anlegg til enorme summer, før Karl kommer i bilen min :D
Hu som hang rundt meg en god stund, er ei jeg kjenner fra Stjørdal. Har kjent'a i mange mange år. Ellers var det mest gutter som hang rundt meg.. har jeg sendt ut feil signaler eller? :mrgreen: Var vel helst lydsignalene jeg sendte ut via bilen, tenker jeg. :P

Du trenger meg ikke til flere oppdrag vel? :D hehe

#41862  av hovik

Var hyggelig å møte deler av ts-ogn gjengen i Trondheim. Har noen bilder liggende, og skal prøve å få lagt de ut i løpet av dagen.

#41866  av @lpher

chris skrev: Kan vel TRYGT si det sånn :D
Og ikke var det spesielt kortvarig heller. Fikk kjørt seg det anlegget, spesielt etter vi gikk over på Prodigy.
LOL...hørte Smack my bitch up...laaaaaaangt inne på på kjøpesenteret! :D
chris skrev: Jeg fikk oppmerksomhet ja. VELDIG oppmerksomhet. Ankommer i Supra, sitter i Rockford-bil med anlegg til enorme summer, før Karl kommer i bilen min :D
Ahh...jeg visste det var noe! :D
chris skrev: Hu som hang rundt meg en god stund, er ei jeg kjenner fra Stjørdal. Har kjent'a i mange mange år. Ellers var det mest gutter som hang rundt meg.. har jeg sendt ut feil signaler eller? :mrgreen: Var vel helst lydsignalene jeg sendte ut via bilen, tenker jeg. :P
Var hu venninna di jeg sikta til ja :D
chris skrev: Du trenger meg ikke til flere oppdrag vel? :D hehe
Tja...ill let you know :D

@lpher

#41867  av @lpher

hovik skrev:Var hyggelig å møte deler av ts-ogn gjengen i Trondheim. Har noen bilder liggende, og skal prøve å få lagt de ut i løpet av dagen.
Bra! Kjør på! :D

Takk for sist foresten...var litt stressa til tider...men :D

@lpher

#41868  av FalcoN

@lpher skrev:
FalcoN skrev:ska årn nån fleir bilda imårråkveld... :D
Bra! ...for jeg blir ikke helt enig med MemoryStick/CF-kortleseren min....

@lpher
Huh.... :?: *shønne lite* waat ju miin?

#41873  av Dalan

FalcoN skrev:Hi mang fleir bilda...Så sei ifrå vess dåkk vil ha fleir... :)
Hmm, den hvite og blå styla bilen der så jeg på Myklegard på lørdag, der man tar av fra rv.3\25 til Oslo..
De måtte være på langtur de altså :D

#41884  av Kjelliken

:D Det er gått vi får inn oen bilder så vi har noe mer enn snakk og referere til.
Konge det der så det ut til.. lol den rosa volvoen her en bror eller søster her i bergen og den er rullet.. ikke bergen men Askøy hvor jeg kommer ifra.. :oops:
Men det er garanter ikke min, jeg har bare hatt japse biler.. og det er jeg stolt av. :wink:

#41888  av Castrol

I bakruta på den blå Camry'n står det Nordby Styling + de som hadde bilene, hadde gensere med samme logo. Etter en kjapp runde på Google, så fant jeg en gjeng som holder til i Haugesund! Kjøre fra Haugesund til Levanger for et lite db drag da gitt! :shock: :roll: :D

#41890  av chris

@lpher skrev: LOL...hørte Smack my bitch up...laaaaaaangt inne på på kjøpesenteret! :D
Han duden som stod i kassa på Jernia var tvungen til å like Prodigy :D Det hørtes seriøst godt innover i senteret ja.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8