Var ikke så lett å få positivt svar når man spør på forhånd og sier at motoren er modifisert, det får dem til å tru at det er VELDIG VELDIG trimmet bil også backer de ut.
Men hvorfor skal vi være så redde for at de finner ut at det er feil motor?
Er det ikke bare bedre å vise den som den er, til et verksted som gjerne har lite kunnskaper om MR2 og toyota sportsbiler?
Det står 2.0L i motorromet, og 2.0l i vognkort, trenger vel ikke stå at det er turbo i vognkort vel? Det er importbiler fra utlandet så det som står det trenger nødvendigvis ikke stemme 100%.
En nyere audi A4 turbo, kan ha 150hk originalt, så da kan en 20år gammel mr2 turbo også ha 156hk, er vel ikke noe mistenkelig i det?
Isåfall må de som tar eu kontroll dokumentere at det er stor effektøkning, ellers tar man bilen bare på et annet sted hvis de skal være så vanskelig.
Celica GT4 ST185 - 1991
Crown SuperSaloon 2.8 - 1981
Mazda 626 - 1981
Tidligere biler:
Carina TA40, MR2 SW20 Turbo,Corolla AE86 driftingbil, Honda S2000, Skyline R33 GTST Driftingbil, Celica GT4 ST205, Celica 2.0GT ST202