Fått sett over og fått litt oversikt idag.
Interiøret er ferdig, må bare sette på dørtrekka.
I motorrommet er det litt å gjøre.
Vinduer må også klistres på.
Forskjermene ble blåst i sommer. De er faktisk mye bedre enn det jeg huska.
Dette er det værste på forskjermene.
Panseret ser slik ut.. Står igjen litt arbeid der og. Bakluka tror jeg står hos lakkereren. Er faen ikke helt sikker.
Bensintanken skal også på plass, Er litt usikker der. Jeg har ikke reservehjulsbrønn lenger pga jeg ikke fant et donorgulv som ville passe inn med formen på tanken, gadd ikke lage gulv, og det gamle måtte kappes ut.
Må bestemme meg for hvordan jeg fester den. Originalt blir den holdt oppe av to bånd, og reserverhjulsbrønnen hjelper med å holde den på plass sidelengs. Spørs om det holder med bare de to bånda..
Først av alt må jeg rydde plass til bilen på jobben. Kommer til å gjøre den ferdig der.
Interiøret er ferdig, må bare sette på dørtrekka.
I motorrommet er det litt å gjøre.
Vinduer må også klistres på.
Forskjermene ble blåst i sommer. De er faktisk mye bedre enn det jeg huska.
Dette er det værste på forskjermene.
Panseret ser slik ut.. Står igjen litt arbeid der og. Bakluka tror jeg står hos lakkereren. Er faen ikke helt sikker.
Bensintanken skal også på plass, Er litt usikker der. Jeg har ikke reservehjulsbrønn lenger pga jeg ikke fant et donorgulv som ville passe inn med formen på tanken, gadd ikke lage gulv, og det gamle måtte kappes ut.
Må bestemme meg for hvordan jeg fester den. Originalt blir den holdt oppe av to bånd, og reserverhjulsbrønnen hjelper med å holde den på plass sidelengs. Spørs om det holder med bare de to bånda..
Først av alt må jeg rydde plass til bilen på jobben. Kommer til å gjøre den ferdig der.
86 Corolla GT AE86
x 14 GT86
x 11 Auris Treehugger
x 07 Auris 2.0 exec D4D
x 06 Corolla stv 1.4 D4D
x 14 GT86
x 11 Auris Treehugger
x 07 Auris 2.0 exec D4D
x 06 Corolla stv 1.4 D4D