Zepticon skrev:Pistolen fra Biltema funker fjell den:) Får sand og alt hos dem, så det er bare å kjøre på. er nok ikke verdens beste sak, men den funker. Er jo også begrenset på hvor avansert en slik pistol kan være. Har selv sandblåst både toppdeksel, motorfester og annet med den.
Har lest at biltemasprøytene blir mye bedre etter innstramming av munstykket, så kan vel prøve en fra Biltema

Er det ikke noen nye modeller som har kommet fra Biltema også?
Andrepedersen skrev:john_e skrev:Hvis det bare er småting biltemapistolene fungerer til, så kanskje jeg må se etter noe kraftigere
Kom på at jeg også må sandblåse kanalene før lakk, så kanskje jeg må ha en sånn sandblåsetrykktank som de har på jula 
Og hvor får man tak i glasspulver/glassblåsekorn? Tenker da på å ta felgene 
Vist det er punktsandblåsepistolen fra biltema det er snakk om her - synes jeg at den var noe drit :p kan godt hende de selger noe annet. Uansett, så fant jeg en leverandør av kevlar som du kan få om du vill 
Vil gjerne høre om kevlarforhandler ja!
DanielJ skrev:Vil se mere bilder fra ducktale prosjektet ditt 
Det blir
Sent i går kveld fikk jeg smake på hva bilen virkelig har å by på nå. Kastet meg impulsivt inn i bilen og strammet setebeltet maksimalt.
Med bakdempere på stiveste nivå og motor i storform, ble det kort sagt minneverdig. Merker at det er verdt alt slitet etter en sånn tur
Litt mer om fremtiden til bilen:
Arbeidet på bilen vil bli litt begrenset fremover, - kom inn på master i industridesign ved AHO, så må flytte til Oslo

Bilen skal
beholdes og arbeidet vil fortsette hver gang jeg er i Trondheim

Det kommer bare til å gå saktere

- 1991 MR2 SW20, Nautical Blue 8H3
- 2004 Hiace 4WD (solgt)
- 1990 MR2 SW20 (solgt)
viewtopic.php?f=62&t=42476