TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• en tur til levanger pÃ¥ LØRDAG?

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter

#42031  av @lpher

Masse nice pics her ja...thanx :D

@lpher

#42036  av cameleon

chris skrev:Og forresten.. ingen psssht i Supraen nei ;) hører jo pokker ta meg ikke motoren engang der. :P
Er litt snodig at den er så stille da. Var det ikke en wankelmotor i den? Eller var det kanskje en V-12? :mrgreen:
Personlig tror jeg det er en V6 men jeg kan jo ta feil :P
Mr2 Mk2 har i alle fall V8, så den er jeg sikker på :mrgreen:

#42039  av sindrejl

chris skrev:Og forresten.. ingen psssht i Supraen nei ;) hører jo pokker ta meg ikke motoren engang der. :P
Er det så rart? han kjører jo med strikkmotor!? :P

#42045  av erling

mr.veilsidewankel skrev:
ikke så bra promotering å komme med den accorden. maltraktert Golf RiegerRS styling montert med kampesteiner og spaklet med leire og smågrus. for så et lag med drygolin hvitbeis.
:lol: :lol: :lol:

Er det ikke det som er den nye trenden? :lol:

#42052  av @lpher

cameleon skrev:
Er litt snodig at den er så stille da. Var det ikke en wankelmotor i den? Eller var det kanskje en V-12? :mrgreen:
Personlig tror jeg det er en V6 men jeg kan jo ta feil :P
Mr2 Mk2 har i alle fall V8, så den er jeg sikker på :mrgreen:
Det var noen som sto å bælja om at det var wankel i supran ja...wasnt it? :D :D Fikk ikke helt med med hele historien :D

@lpher

#42076  av mr.veilsidewankel

var vell samme snålingen som sto å ga alle foredrag om bilen min mens jeg hadde panseret åpent, ja herre heeen e ein jævel t v6 sjø. meen dæææm tøøøle itj nååå myyy nei. høæææ e d Wankel??
da måå du skaff dæææ Champion plugga. hadd d på Tæsæxsn min æææ sjøøø. gikkk myy foortar da sjøøø.
(bred verdals dialekt :) )
var det han eller. utrolig slitsomt med sånne forståsegpåere som ikke vet en dritt :D

#42082  av @lpher

mr.veilsidewankel skrev:var vell samme snålingen som sto å ga alle foredrag om bilen min mens jeg hadde panseret åpent, ja herre heeen e ein jævel t v6 sjø. meen dæææm tøøøle itj nååå myyy nei. høæææ e d Wankel??
da måå du skaff dæææ Champion plugga. hadd d på Tæsæxsn min æææ sjøøø. gikkk myy foortar da sjøøø.
var det han eller. utrolig slitsomt med sånne forståsegpåere som ikke vet en dritt :D
LMAO!!! :D :D :D

Ikke umulig! :D Får høre med de andre gutta som var med...jeg hørte det ikke sjøl :D

@lpher

#42089  av cameleon

mr.veilsidewankel skrev:var vell samme snålingen som sto å ga alle foredrag om bilen min mens jeg hadde panseret åpent, ja herre heeen e ein jævel t v6 sjø. meen dæææm tøøøle itj nååå myyy nei. høæææ e d Wankel??
HIHIHIHIHIHIHI Holdt nesten på å grine av latter da jeg leste det der jeg :D
WOOOORD :mrgreen:

dæææm tøøøle itj nååå myyy nei GREATEST OF ALL TIME

#42101  av tbergstad

jupp... finnes mange tosker her :lol:

#42106  av mr.veilsidewankel

tbergstad
Stamgjest

Ble Medlem: 02 Jul 2003
Ops :oops:

#42114  av tbergstad

neida... mener det ikke slik :lol: Man kan måle antallet tosker her ved å gå ut en lørdagskveld.. Sjansen er stor for å komme over skikkelige prakteksemplarer..

#42116  av sindrejl

hmm verdal ja.. herregud det er jo den syke rånerbyen det! Passerte med tog for en stund siden og husker rånerne sklei frem og tilbake mellom to rundkjøringer.. seriøst det var mange som kjørte sånn.. og BARE volvo og sirævva :D

#42123  av megetlei

Antallet tosker her på Verdal er formidabelt.
Men det er jo på samme tid litt artig med slike "eksperter"

megetlei

#42131  av cameleon

Er sikkert ikke for ingenting at de fleste lottomillionærer her i lande kommer fra verdal. Må flytte langt ut i skauen jeg også på en øde gård og fikse meg en lottokupong. Da vinner jeg garantert 8)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8