Noe usikker på om dere skjønner hvilke del jeg snakker om? Link kanskje? 

Audun F skrev:Noe usikker på om dere skjønner hvilke del jeg snakker om? Link kanskje?Er det ikke casterstag forran du mener? Link til cusco justerbart http://www.ebay.com/itm/MR2-Turbo-Mk2-C ... 20cc657f00
DanielJ skrev:Hehe, joda... Bortsett fra at den typen der har feil ende - altså den som bukes på 92+ bilene...Audun F skrev:Noe usikker på om dere skjønner hvilke del jeg snakker om? Link kanskje?Er det ikke casterstag forran du mener? Link til cusco justerbart http://www.ebay.com/itm/MR2-Turbo-Mk2-C ... 20cc657f00
3rlend skrev:du skulle ha tokyo zito felger?xxr helt klart!
jeg sliter litt med å finne tak i de, vet ikke om du finner noe ?
jeg kom over xxr 552, de er ganske like tokyo.
så nå sliter jeg med felg valg, tokyo eller xxr 522 eller 527
3rlend skrev:du skulle ha tokyo zito felger?Skal ikke ha Zito Tokyo alikevel siden jeg fikk tak i noen andre kule felger. Kom ikke så langt i felgsøket egentlig, men er vel stort sett bare å google i vei... Finnes dog mye fint i Japan (der hvor jeg fant mine)
jeg sliter litt med å finne tak i de, vet ikke om du finner noe ?
jeg kom over xxr 552, de er ganske like tokyo.
så nå sliter jeg med felg valg, tokyo eller xxr 522 eller 527
magnesmurf skrev:Drivakslingen? Det sitter en liten låsering inni selve leddet. Etter du løsner den får du av leddet og kan plukke fra hverandre det.Valid point det ja... Men hvordan får jeg den mansjetten over selve drevet? Jeg ser det er videoer på youtube som beskriver at man kan bare ekspandere mansjetten med et lite grep, men jeg er usikker på om dette gjelder alle mansjetter eller noen spesielle?
Men drivakslinger er et lite helvete å få sammen igjen. Kulene i leddet er som regel ikke så interessert i å holde seg på plass når du skal ha sammen alt igjen.
Beste rådet mitt er å bare bytte mansjetten og ikke plukke alt fra hverandre.