Andrepedersen skrev:Hehe, ja pengene går utrolig fort.. Men morro er det. Har heldigvis den fordelen av at jeg kan ta all maskinering selv, og der er jo en go slant cash spart. Men, delene koster jo myeHar en kompis av meg som driver med maskinering og det kommer veldig godt med! Han skal bla. lette org svinghjul for meg.![]()
Ang. Gt86 blir nokk den rimligere om noen år jaog den trenger noen oppgraderinger for å få den sprekere, men, det var en veldig morro bli å kjøre
kan tenke meg at en slik med 300hk hadde vært mildt sagt skøy
når regner du med å ha st185'en klar?:)
Har du vært her å sett: turbocelica.nl
Utrolig grom bil

Har veldig lyst å prøve Gt86, men min lokale forhandler har den desverre ikke. Det virker som at folk som har kjørt gt86 skryter veldig av kjørekomfort, men er effektmessig skuffende. Di har vel ca. 175-180hk på hjula, i følge folk som har dynotesta den.. Er jo ikke all verden det! Vet ikke hvordan det er med trimming av boxer motor.. Har di noe potensiale i det hele tatt?
Planen min er at bilen skal bli ferdig i vår, men du vet hvordan det er med bil! Plutselig går det raskere enn forventet eller stikk motsatt, hehe.

Skjønner at du har gjort veldig mye med din st185, Andre. Har du noen gode råd på hva jeg burde sjekke/bytte på bilen, mens jeg har motor ute? Tenkte litt på polyforinger til motorfestene og bytte ut til polyforinger i hele framstillingen, men det blir muligens litt vanskelig med en som ikke har så mye fagkompetanse.

ArildM skrev:Rart om det ikke kommer en turboutgave av GT86, vi som kjører 3SGTE er nok litt fint vant på den frontenHadde disse bilene blitt levert med turbo, så hadde det jammen meg blitt andre boller! *Sikle*

Vi får bare krysse fingrene, så får vi se hva Toyota finner på. Lurer på hva prisen på en turboladet gt86 vil ligge på.. Sikkert mer enn 450k.

Celica st185 90' prosjekt, 450-500hk bygg! - viewtopic.php?f=61&t=41225
For øyeblikket med st205 motor!
Biler:
- Toyota Celica GT4 ST185 90' -Rampebil!
- Subaru Forester S-Turbo (SF5) 00' - Bruksbil/vinterbil!
For øyeblikket med st205 motor!
Biler:
- Toyota Celica GT4 ST185 90' -Rampebil!
- Subaru Forester S-Turbo (SF5) 00' - Bruksbil/vinterbil!