Har sittet og søkt etter mr2 mk1 på nettet, og det er ikke mange til salgs nå. Finner jeg ikke noen som er ok kan jeg alltids bygge om mk1.6en til orginal. Med det i tankene er jeg litt usikker om jeg skal gå for en 4age fra ae92 som har ca 140hk (noe som fungerte bra i min gamle), 4agze, silver top, black top eller en mk1b 4age. Jeg regner med disse vil gå igjenom en eu kontroll....men har noen i norge puttet i en 1zz-ge eller 2zz-ge og fått den igjenom eu kontroll?
Etter litt leking med alternativene er det vel en motor det står 4age på siden det mest fornuftige, men vil en kunne gli igjenom en kontroll for eksempel med en 4agze uten problemer? Noen erfaringer med alternativene uten å få inndratt skiltene?
Etter litt leking med alternativene er det vel en motor det står 4age på siden det mest fornuftige, men vil en kunne gli igjenom en kontroll for eksempel med en 4agze uten problemer? Noen erfaringer med alternativene uten å få inndratt skiltene?
Mine prosjekter som ikke hadde vært realisert uten hjelp fra "bil-kompiser" her på Ts-ogn:
Mr2 Mk1 3vzfe.Ms2.Edis-6.Lc-1.
Mr2 Mk1 1uzfe.Ms2.Edis-8.Lc-1.