Han sjekket den under mens vi var på tlf. Var bare flekket av litt og noke overflaterust bak hvertfall. Framme oppunder førersetet er det visst eit hol, men dette mente han var slått opp (treft av en stein eller noke) og at det var lite rust rundt.
Tar jo ikkje det han seier heilt alvorleg. Vanskelig å lyse fram rust uten å heise den opp...
Om denne prøveturen hans går bra så risker eg nok en tur ned, så får eg vel sjå då
Alt tyder på at bilen er godt holdt sånn utenom rusten i hjulbuene. Han hadde skilt på den siste gang i 2004 og har vore å starta den og køyrt litt ganske jevnlig, stadig med tanker om å ta den i bruk igjen. Så er han vel plutselig blitt 70 då...
Han hadde hørt at han kunne bruke hjulbuer frå mazda 323, men dei var ikkje originale og det var ikkje godt nok
Tar jo ikkje det han seier heilt alvorleg. Vanskelig å lyse fram rust uten å heise den opp...
Om denne prøveturen hans går bra så risker eg nok en tur ned, så får eg vel sjå då

Alt tyder på at bilen er godt holdt sånn utenom rusten i hjulbuene. Han hadde skilt på den siste gang i 2004 og har vore å starta den og køyrt litt ganske jevnlig, stadig med tanker om å ta den i bruk igjen. Så er han vel plutselig blitt 70 då...
Han hadde hørt at han kunne bruke hjulbuer frå mazda 323, men dei var ikkje originale og det var ikkje godt nok

Carina II 1.6 '89 - Carina II 2.0 '92 - Celica 1.6 '88 - Celica 1.8 '98 - Starlet 1.3 '83 - Celica Supra 2.8 '86 - Hilux 2.4 '18 - Yaris 1.8 TS '10 - Colt 1.3 '97
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03
Carina II 2.0 GLi '88 - MX-5 2.0 RF '18 - RAV4 2.0 TD '03