Julebrus skrev:Singel er det beste, sex blir for dyrtHvis du har fast, så ja..
Julebrus skrev:Singel er det beste, sex blir for dyrtHvis du har fast, så ja..
3rlend skrev:tull å tøysBlir du tråkka på nok, så blir man såpass brent at man mister all respekt!
ArildM skrev:Hehe, enig der Hans Martin. Har heldigvis funnet ei som ikke maser eller klager på at jeg har bildeler i stuaDa har du virkelig møtt den rette Arild
celicat23 skrev:Ett eget rom er noe alle burde ha. Det å bo sammen og ha at alle rom er "felles" er rota til mye vondt. Jeg orker ikke ha det sånn. Jeg må ha ett rom hvor jeg har stereoanlegget og en diger tv, sånn at jeg kan få være i fred og høre på musikken jeg vil og se film eller spille uten å ha ei mase hengende over meg som enten "vil gjøre noe" eller klager på at jeg hører på noe idiotisk, ser på noe idiotisk eller spiller noe idiotisk. INGEN er laget for å være sammen 24/t i døgnet. INGEN.99% av kvinnfolk er jo akkurat sånn, så da blir det ikke så lett for oss mannfolk..
Pleier å si i fra rimelig tidlig til damer jeg møter at "jeg kommer ikke til å ringe deg hver dag eller se deg hver dag, men det betyr ikke at det er noe galt med deg". Alle som svarer noe i rettning av "jammen, hva er vitsen med å være sammen hvis man ikke skal se hverandre?" er bare å behandle som midlertidlige hull man må tømme seg i så mange ganger man kan før du eller hu går lei. Noe fremtid med noe sånt er det i vert fall ikke.. Henge på hverandre hele tiden... fy faen, nei takk.