TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kjærlighetslivet, pÃ¥ godt og vondt (OBS OBS, NSFW)

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #426287  av celicat23

Siste erfaringer, spredd over x-antall månder...

Knulla en ex. Kom på hvorfor hun var en ex.

Ei på facebook poket meg. Jeg poket henne. Hun poket meg. Jeg poket henne. Hun poket meg. Jeg poket henne. Hun trodde sikkert jeg skulle gjøre noe annet enn å fortsette å poke tilbake, men hvorfor faen skal det gå ut over meg at hun ville ha noe?

En tidligere pulekompis sendte meg melding her ei natt at hun lå å fantaserte om hva vi pleide å gjøre sammen. Jeg vurderte å svare henne.. men kom på hvor mye jeg måtte ryddet og vasket hvis hun skulle komme over en tur så jeg la meg til å sove i steden for.

Bra jeg ikke er sær.
 #426289  av MR2i

Kvinnfolk er ikke mer verdt enn stussen på eksosrøret på MR2'en min.. hmm.. kanskje møkka på den..
 #426294  av hmsilset

Her skjer det stadig ting :) Har nok med å av vise jeg enda jeg er blitt bra voksen.. Jenter er en pågående art.sex er greit, men så ødelegger de fleste det med å flytte sammen og mase vettet av hverandre, hehe.Om jeg skal bo med ei må hun feks tåle at jeg har bilen i stua eller at jeg jobber hver helg.
 #426301  av ArildM

Hehe, enig der Hans Martin. Har heldigvis funnet ei som ikke maser eller klager på at jeg har bildeler i stua :mrgreen:
 #426304  av MR2i

3rlend skrev:tull å tøys :P
Blir du tråkka på nok, så blir man såpass brent at man mister all respekt!
 #426305  av ArildM

Kvinnfolk er som mannfolk, det finnes plenty drittsekker der ute, og vi mannfolk går like instinktivt etter de største bitchene som finnes slik som kvinnfolk går etter de største drittsekkene av noen mannfolk som finnes :lol:

Ergo det er lett å brenne seg.
 #426306  av MR2i

Whatever.. de er alle like når det kommer til stykket...
De stikker...
 #426312  av jacquelin

Celicat23: :lol:

PS: Finnes nok ganske mange jenter med dårlig erfaring også. Jeg har holdt på med en siden sommeren i fjor. :P Vurderer forhold nå snart. :)

PPS: Haha hadde jeg fått Skyline opp trappen min, som er både veldig smal og veldig bratt, som hadde jeg ikke nølt. Så kunne tidligere nevt fyr stått litt sånn oljete og skrudd mens jeg kunne sittet og sett på. :)
 #426326  av hmsilset

ArildM skrev:Hehe, enig der Hans Martin. Har heldigvis funnet ei som ikke maser eller klager på at jeg har bildeler i stua :mrgreen:
Da har du virkelig møtt den rette Arild :) jeg har forresten nye mr2 skiver som ikke passa fremme. Mulig til bakbremsene. Og noen klosser. Si fra om du er forbi en gang og vil ha de. Skivene passer rett i tallerkenhylle ;)
 #426332  av celicat23

Ett eget rom er noe alle burde ha. Det å bo sammen og ha at alle rom er "felles" er rota til mye vondt. Jeg orker ikke ha det sånn. Jeg må ha ett rom hvor jeg har stereoanlegget og en diger tv, sånn at jeg kan få være i fred og høre på musikken jeg vil og se film eller spille uten å ha ei mase hengende over meg som enten "vil gjøre noe" eller klager på at jeg hører på noe idiotisk, ser på noe idiotisk eller spiller noe idiotisk. INGEN er laget for å være sammen 24/t i døgnet. INGEN.

Pleier å si i fra rimelig tidlig til damer jeg møter at "jeg kommer ikke til å ringe deg hver dag eller se deg hver dag, men det betyr ikke at det er noe galt med deg". Alle som svarer noe i rettning av "jammen, hva er vitsen med å være sammen hvis man ikke skal se hverandre?" er bare å behandle som midlertidlige hull man må tømme seg i så mange ganger man kan før du eller hu går lei. Noe fremtid med noe sånt er det i vert fall ikke.. Henge på hverandre hele tiden... fy faen, nei takk.
 #426334  av Drafter

celicat23 skrev:Ett eget rom er noe alle burde ha. Det å bo sammen og ha at alle rom er "felles" er rota til mye vondt. Jeg orker ikke ha det sånn. Jeg må ha ett rom hvor jeg har stereoanlegget og en diger tv, sånn at jeg kan få være i fred og høre på musikken jeg vil og se film eller spille uten å ha ei mase hengende over meg som enten "vil gjøre noe" eller klager på at jeg hører på noe idiotisk, ser på noe idiotisk eller spiller noe idiotisk. INGEN er laget for å være sammen 24/t i døgnet. INGEN.

Pleier å si i fra rimelig tidlig til damer jeg møter at "jeg kommer ikke til å ringe deg hver dag eller se deg hver dag, men det betyr ikke at det er noe galt med deg". Alle som svarer noe i rettning av "jammen, hva er vitsen med å være sammen hvis man ikke skal se hverandre?" er bare å behandle som midlertidlige hull man må tømme seg i så mange ganger man kan før du eller hu går lei. Noe fremtid med noe sånt er det i vert fall ikke.. Henge på hverandre hele tiden... fy faen, nei takk.
99% av kvinnfolk er jo akkurat sånn, så da blir det ikke så lett for oss mannfolk..
enda godt vi har mannegruppa ottar!
  • 1
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 77