Ikke at jeg kan så veldig mye men:
Motion flow vil lage kunstige frames som gjør at bildet ser helt teit ut. Ser ut som om du kjører bildet i x1.25 hastighet. Jeg har skrudd av alt dette og fikk tilbake det naturlige bildet. Kino bruker vel 24fps (frames per second), og dermed ser 100hz veldig kunstig ut i mine øyne. Problemet er ekstra ille på 50hz tver som kunstig justerer opp til 100hz via motion flow osv. Men det er en smakssak, noen liker det.
Fordelen med et panel med høy hz vil være at du ikke får etterslep på bildet, et billig panel vil ha etterslep, noe som for min del er svært irriterende. Her er det også mulig å justere akkurat slik som man vil ha det.
Ellers ang prikker og sånn, trolig bare LCD panelet som ikke er godt nok. Et tips er å logge inn på Philips sine hjemmesider, sjekk FAQ og hvilke softwareoppgraderinger som finnes. Utrolig hva dette kan løse i dag.
Selv kjøpte jeg meg panasonic plasma, slo av motion flow justerte kontrast og farger og voila, perfekt tv. Selv de gamle billedrørstvene som var før er bedre enn de billige LCD skjermene som er nå, eneste ufordelen med de var at de bygde mye i dybden