TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ArildM's AW11 (Bandit)

• Bil-, motor- og stereoprosjekter.
Bil-, motor- og stereoprosjekter.
 #427725  av Mr2mr2

Har du bilde av de stolene?

Kunne godt tenkt meg de, men blir vel kansje litt dyrt med frakt...
 #427736  av Inz4ne

Jeg har et sett med røde som ikke er helt strøkne, kan se om jeg får ordnet bilder i morgen kveld.
 #427797  av ArildM

Bygger du om til 20v du også? :)
 #427800  av ArildM

Takk :D Lyden er heeelt råå :D Mobilkameraet mitt gjør skam på lyden, må oppleves i virkeligheten! Skal prøve å ta opp med et annet kamera, evt skaffe meg et GoPro kamera snart :)

Skjermene:

Ikke 100% OEM kvalitet, men jeg tror det skal kunne gå å bruke de :)
 #427806  av ArildM

Agreed 8)

Kom til skade for å kjøpe disse i dag:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... OC:GB:3160

Bilde

Fikk de for 1000,- så det blir bra å få inn de rette stolene i bilen igjen :)
Tror jeg skal gå for et veldig "stock" interiør nå, og med et stock utseende utvendig med unntak av styling og felgene. Holder det så enkelt som mulig med denne bilen. Enda litt usikker hvilket ratt jeg skal ha på. Skulle hatt noe originalt Toyotaratt i 80talls stil, bare litt mindre enn org rattet.

Mye jobbing denne uka, men bilen blir nok kjørt på sveising til helga :)

Stolene som står i er forresten til salgs om noen vil ha, helt fine stoler, passer bra i Mk1, men jeg vil gå for et mer originalt utseende fremover i min bil :) Førerstolen må svises om for å få den helt rett (sveist litt skeivt slik at stolen står litt på skrå, men ikke noe problem å kjøre med).
1000,- for stolene så går jeg i null?
 #427807  av Mr2mr2

Jeg er kanskje interessert. :)

Men kan du legge ut et bilde av de? eller sende et bilde på PM? :)
 #427808  av ArildM

Sender deg en PM jeg.
 #427817  av tad

ArildM skrev:Bygger du om til 20v du også? :)
Nei,eg skal ha bilen heilt orginal,ikkje planer om å bytte felger eingang :mrgreen:
 #427820  av ArildM

Verdt mest i original stand, og en utrolig morsom bil i original stand også 8)
 #427833  av 3rlend

Lyden på gopro er ikke så veldig bra, jo du hører bilen, men lyden blir ikke helt som i virkeligheten
 #427838  av ArildM

Hmm, takk for tipset. Hadde uansett vært kjekt med et GoPro kamera da :) Har både det og Contour actionkamera på jobb. Greit med GoPro siden Smokey allerede har festene påklistra da :)
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 76