Desverre !
David er en bra mann men denne gangen handlet jeg hos Egon på Motorimport.dk.
Motoren han hadde inne var kjørt 128,000 km og alt av deler følger med + ledningsnett og ECU.
bestilte også c52 gearkasse for å få starteren på feil/rett side. og fremre eksosdel (den som monteres på eksosmanifoilden)
blir litt lettere og lage ny eksos da.
Regner med å ha alt rett etter neste helg
blir nok å handle litt tjenester og deler fra David fremover regner jeg med.
Skal sette meg ned og regne på om jeg får motoren klar i vår eller jeg må vente til høsten. MEN motoren er i vertfall handlet inn og det er den største dørterskelen !!!!
Slik ser Mr2n ut i dag, hørte desverre en knaselyd da jeg lente meg på frontfangeren, endte med demontert front for å finne ut av hvorfor =(
her blir det shinings !!!
David er en bra mann men denne gangen handlet jeg hos Egon på Motorimport.dk.
Motoren han hadde inne var kjørt 128,000 km og alt av deler følger med + ledningsnett og ECU.
bestilte også c52 gearkasse for å få starteren på feil/rett side. og fremre eksosdel (den som monteres på eksosmanifoilden)
blir litt lettere og lage ny eksos da.
Regner med å ha alt rett etter neste helg

blir nok å handle litt tjenester og deler fra David fremover regner jeg med.

Skal sette meg ned og regne på om jeg får motoren klar i vår eller jeg må vente til høsten. MEN motoren er i vertfall handlet inn og det er den største dørterskelen !!!!
Slik ser Mr2n ut i dag, hørte desverre en knaselyd da jeg lente meg på frontfangeren, endte med demontert front for å finne ut av hvorfor =(

her blir det shinings !!!
1986. MR2 4A-GE 20v Blacktop (Søndagsbil) http://ts-ogn.no/index.php?option=com_j ... 61&t=39525
1990. MR2 GTI (banebil)
1990. Celica GT4 (oppussingsprosjekt)
1999. Lexus IS200 (bruksbil)
1990. MR2 GTI (banebil)
1990. Celica GT4 (oppussingsprosjekt)
1999. Lexus IS200 (bruksbil)