Den gule oljelampen lyser ganske ofte. jeg kjører 1 minutt.. så lyser den i 1 minutt.. så kan jeg kjøre 2 minutter.. så lyser den i 1 minutt igjen og slik holder det på.. Når jeg peiler oljen på bilen så er der helt fult med olje. Har hørt man skal peile når motoren er kald, og da er der fult med olje.. Stoppet på en bensinstasjon for å sjekke en gang.. motoren var jo da varm.. og da var det under low... skjønner det ikke.. kan det være at oljen forsvinner opp i motoren når den er varm, og synker ned igjen etterpå? dette virker meget merkelig.. spesielt siden det later til å være helt fult når jeg peiler.. noen mener det kan være en feil med en sensor, osv osv.. mange "fikse" ideer.. men ingen løsning på det reelle problem.. begynner å bli drittlei nå.. vurderer å ta den inn på toyota og la dem ta en fullstendig sjekk på det der... koster jo å få merkeverksted til å gjøre slikt... som f.eks å skifte Olje og Olje filter.. noe jeg var tenkt å gjøre i helge, men han som skulle gjøre det hadde ikke tid.. og jeg greier ikke slike ting selv da jeg aldri har lært meg det..
...
blir vel noen tusenlapper å få toyota til å gjøre dette og.. urk.. noen som har hatt noen lignende problemer? som har noen forslag til hva det kan være?

blir vel noen tusenlapper å få toyota til å gjøre dette og.. urk.. noen som har hatt noen lignende problemer? som har noen forslag til hva det kan være?