Fant noen bilder på jobb PCen, fra når jeg renoverte lydanlegget, tror ikke de er lastet opp fra før:
Gammel forsterkeren:
Trekke kabelen til subben skjult:
Av med dørtrekk, sjekke kabler og delefilter:
Trekking av ny høyttalerkabel gjennom originalt ledningsnett (trangt!)
Ny tape og på plass med filtrene igjen:
La opp høyttalerkabel med dobbel kappe, kan ikke bli noe mer brudd og tull med lyden på en stund nå
Trakk opp nye ledninger fra forsterkeren og opp til høyttaleren for å unngå de gamle ledningene.
La også opp noen kabler litt finere +++ Byttet til annen forsterker som vist tidligere. Meget fornøyd med lyden etter å ha justert litt frem og tilbake i en mnds tid nå
Ellers så må jeg meddele at Smokey er debrandet nå, plukket av alle klistremerkene en kveld. Satte på stooor TRD banner på frontruta samme kvelden, men fant ut at jeg ikke likte alle merkene, så da for alt. Bare Toyota logoen på panser og bakluka igjen nå

Irriterer meg grønn over framfangern, gleder meg til å få sendt Smokey til Latvia til neste år

Plukket av festene for GoProen også, dette var limt GODT fast! Men kom løst med litt skjæring og pussing. Rubbet og polerte opp Smokey samme dagen, ble bra
Genial jobb bil da

Solid som Toyota skal være, morsom som en Ferrari
Kom over en Blitz ECU her om dagen, skulle ikke ha vært laget så fine dyre ting, spørs om det må handles noe i vinter. De neste 2 mnd er det kun Bandit som står på budsjettet