DanielJ skrev:Emil_L skrev:Hmm, viskerbladene ser nye ut? Annet enn det og skiltet er det vanskelig å si
Utrolig formasjon, håper jeg får såppas income at bilen min kan gå gjennom en tilsvarende forvandling over noen år 
Digger den Maracesh Brun fargen du ahr valgt for bilen, ser mer VIP ut med en farge som er mer brukt på europeiske biler enn f.eks rød, svrt gul osv 
Takk Emil. Hadde i grunn ikke tenkt å lakkere den i denne fargen. Det hadde seg slik at jeg hadde bilen demontert og klar for fargeskifte, så skulle jeg på butikken en dag. Det var sterkt sollys å jeg møtte en BMW X1. Så da var fargen valgt
Liker ikke å skryte for mye, men er veldig fornøyd med lakkeringen, den yter veldig høy kvalitet. Hvis du tenker å få din lakkert med samme finish, å du ikker er billakkerer eller kjenner en (polakk) som gjør jobben SYKT billig for deg. Så er det bare å starte med å spare i dag 
HADDE tenkt på den fargen/finishen, men så viste det seg at der allerede er 2 med denne fargen på forumet (?) så da dropper jeg det. 1 & 2 går fint, men tenkte noe i samme bare av det du har gjort med bilen (leppe, kanter bak, baklykter, 5 eikede kantfelger osv) så blir det ALT for likt
Men blir ikke fargeskift, enda først få den til å gå ordentlig, så kan jeg ta mer etter det